Білімділер поралы
загрузка...

Қайталау есептері

Сабақтың тақырыбы: Қайталау есептері
Мақсаты:
Білімділік: Бірнеше санның арифметикалық ортасын табуды, берілген қатардың өзгеріс ауқымын, модасын табуды үйрете отырып, оқушылардың білімге деген қызығушылықтарын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету.
Тәрбиелік: Статистикалық сипаттамалардың түрлеріне байланысты есептерді қаржылық сауаттылық пәнімен байланыстырып кәсіби бейімін дамыту.
Дамытушылық: Кәсіпкерлікке, іскерлікке баулу, болашақта өмірдегі өзгерістерге ойлы көзқараспен қарауға пайымдауға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. «Биржа» ойыны
ІІІ. Бизнес – жоспар
IV. «Жас қаржыгерлер» ойыны
V. Жәрмеңке
VI. Аукцион
VII. Үйге тапсырма
VIII. Оқушыларды бағалау. Рефлексия

І. «Биржа» ойыны
№ 1 карточка
Көп нүктенің орнына тиісті сипаттаманың атын жазыңдар.
15+21++17+18+19=90
90: 5=18 Сандардың ---------------- 18
№2 карточка
3, 5; 4, 8; 4, 7; 4, 8 сандардың....................--- 4, 8

№ 3 карточка
Көп нүктенің орнына тиісті сипаттаманың атын жазыңдар.
41; 43; 40; 39 Сандардың ---------------- -- 4

№ 4 карточка
Көп нүктенің орнына тиісті сипаттаманың атын жазыңдар.
2, 5; 3; 2, 5; 1, 8; 1, 8 сандарының................ 2, 5 --- 1, 8

ІІ кезең «Бизнес - жоспар»
Оқулықпен жұмыс
№890
Мұрат балық аулауға барғанда үш балық ұстады. Біріншісінің салмағы 0, 125кг, екіншісінікі – 0, 205кг, ал үшіншісінікі – 0, 18кг. Балықтардың орташа салмағын анықтаңдар.
Шешуі:
0, 125+0, 205+0, 18=0, 51
0, 51: 3=0, 17

ІІІ кезең «Жас қаржыгерлер» ойыны
(13+13+12+13+10+13+12+10): 8=12
Жауабы: оқушылардың алған ұпайларының арифметикалық ортасы - 12ұпай.

3 - есеп:
Оқушының тоқсан ішіндегі математикадан алған бағалары 5, 5, 5, 4, 3, 4, 5, 4, 5, 5. Оқушылардың осы алған бағаларының модасы қай баға?

Математика пәні мұғалімі: Хыдырбек А.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 148
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 147
Роботтар: 2
Zuli
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика