Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Темекі шегудің денсаулыққа зияны жөнінде – математика тілімен (Туындыны қайталау)

Алгебра 10 сынып
Сабақтың тақырыбы: Темекі шегудің денсаулыққа зияны жөнінде – математика тілімен (Туындыны қайталау)
Сабақтың мақсаты:
 Білімдік – туындыны таба білу дағдылары мен практикалық білімдерін шыңдау;
 Тәрбиелік – салауатты өмір салтын насихаттау, шылым шегудің денсаулыққа зияны туралы білімдерін кеңейту;
 Дамытушылық – салыстыру, ең бастысын анықтау тәсілдерін қолдана білу шеберлігінің қалыптасуына ықпал ету, білімді жаңа жағдайға ауыстыру, зейіні мен есте сақтау қабілетін дамыту.

Құрал - жабдықтар: слайдтар, слайдтық презентациялар, сабақтың ұраны «Мен салауатты өмір салтын таңдаймын», жүрекшелер, карточкалар.

Сабақ түрі: кіріктірілген сабақ, Туынды тақырыбы бойынша білімін жетілдіру
Сабақ әдісі: топпен жұмыс, өз бетімен жұмыс.
Сабақ көрнекілігі: интерактивтік тақта, слайдтар.
Пәнаралық байланыс: информатика, биология, математика
Жаңа технология түрі: деңгейлеп оқыту.

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастырушылық кезең. Оқушыларды үш топқа бөліп отырғызамыз, әр топтың өз атаулары болады.
- Балалар, біз бүгін «Туынды» тақырыбын аяқтаймыз, сабақта бұл тақырып бойынша есептер шығарамыз. Біздің, бүгінгі сабағымыз «Темекі шегудің зияны – математика тілімен» деп аталады. Бұл сабақ «Информатика» пәнімен кіріктірілген, информатикадан біз Power Point арқылы презентация жасау тақырыбын аяқтаудамыз. Үйде сендер сабаққа жоба презентациялар әзірледіңдер, біз оны сабақ барысында көреміз.
«Мен салауатты өмір салтын таңдаймын» деген сөздер біздің сабағымыздың ұраны болады, мен бұл сөздерді әдейі үлкен әріптермен жаздым, себебі бұл барша адамзаттың, Қазақстан Республикасының және біздің колледжіміздің ең басты мәселесі.
Сонымен, біздің сабағымыздың мақсаты мынадай: сендер өздеріңді:
1. Бұл сабақтың есептерін шығара алатындықтарыңа;
2. «Туынды» тақырыбын меңгергендіктеріңе;
3. Презентация жасай білетіндіктеріңе;
4. Темекі денеге зиянын тигізіп, ақылды аздырып, тұтас ұлттарды улайтындығына сендірулерің керек.

ІІ. Ауызша жұмыс.
1. Тапсырма. Кестені толтыру тапсырмалары
2. тапсырма. Оқушылар келесі бетінде есептер жазылған жүрекшелер таратылады, оларды шешіп, тақтаға дұрыс жауабын жазу, жүрекшені тақтада сызылған үлкен жүрекке жапсыру керек. Ауызша есептеу аяқталған соң мұғалім: «Бұл үлкен жүректі біз бүгін бір - бірімізге және барлық қонақтарға сыйлаймыз»- дейді.

ІІІ Есеп шығару.
Келеcі есептерді шығара отырып, біз парақтың ар жақ бетінде қандай сөздер жасырылғанын білеміз. (Тақтаға 1, 2, 3 номерлі парақтар ілінген)
1тапсырма:

Бірінші кестені ашамыз (жүрек). Аяқталған соң 1 - топ шылым шегудің жүрекке тигізетін зияны жөнінде презентация көрсетеді
Қорытынды: Темекі жүрек – қан тамырларын жіңішкертіп, жүректің қан айналдыру қызметін қиындатады
2 - тапсырма:
Бөліндінің туындысы

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№9 орта мектептің жоғары санаты математика пәні мұғалімі
Нурбергенова Индира Татарбековна

Темекі шегудің денсаулыққа зияны жөнінде – математика тілімен (Туындыны қайталау) жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 297
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 296
Роботтар: 3
Марал
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика