Білімділер поралы

Екі айнымалысы бар теңсіздіктер

Жұмыстың тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңсіздіктер
Бағыты: жаратылыстану – математика бағыты
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 9
Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/ Оқушыларға екі айнымалысы бар теңсіздіктер және олардың шешімдері туралы мәліметтер беру, екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешуді үйрету;

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: екі айнымалысы бар теңсіздік түрін ажырата алады, біледі
Оқушылардың басым бөлігі: екі айнымалысы бар теңсіздіктерді алгоритимді пайдалана отырып шеше алады
Кейбір оқушылар: Алған білімдерін өмірде қолдана алады. Өз бетімен ізденеді. Идея туындата алады.
Жетістік критерийлері Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

Басы
Білу 5 минут
Ұйымдастыру сәті
Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
Геометриялық фигура бойынша топтардың мінезін анықтау:
І. «Бинго» әдісі арқылы алдыңғы білімді тексеру
1. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?
2. Қатаң теңсіздіктер қалай белгіленеді?
3. Қатаң емес теңсіздіктер қалай белгіленеді? ≤;≥
4. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табамыз?
5. Мәндес теңсіздіктер деп қандай теңсіздіктерді айтамыз?
Дискрептор
1. Жауабын дұрыс таба алады

Негізгі бөлім
Түсіну 5 минут
Топпен жұмыс
IІ. Жаңа сабақты меңгерту кезеңі «Ақпаратпен бөлісу»
Анықтама: Екі айнымалыдан тұратын теңсіздікті екі айнымалысы бар теңсіздік деп атайды.
Мысалы, 3х+7у>9; - 2у+5х≤0; х²- 6у≥0 екі айнымалысы бар теңсіздіктер болып табылады.
Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу берілген теңсіздікті дұрыс сандық теңсіздікке айналдыратын сандар жұбының жиынын табу немесе берілген теңсіздіктің шешімі жоқ екенін дәлелдеу болып табылады.
Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу үшін мына алгоритмді қолданамыз:
1﴿ теңсіздікке сәйкес теңдеудің немесе функцияның түрін анықтаймыз
2﴿ ол теңдеудің немесе функцияның графигін координаталар жазықтығына салып, жазықтықты бөліктерге бөлеміз;
3﴿ жазықтықтың қай бөлігі теңсіздіктің шешімі болатынын анықтаймыз. Ол үшін жазықтықтың бір бөлігінен кез келген нүкте алып, оның координатасын берілген теңсіздікке қойып, дұрыстығын тексереміз;
Постер қорғау. ( Жаңа сабақ бойынша алған білімдерін көрсетеді)
1 топ. Бір айнымалысы бар теңсіздіктер мен екі айнымалысы бар теңсіздіктердің ұқсастығы мен айырмашылығы
2 топ. Екі айнымалысы бар теңдеу мен теңсіздіктің қандай ұқсастығы бар? Айырмашылығы неде?
Дискрептор
1. Анықтамаларды біледі
2. Талдау жасай алады
3. Өз жауаптарын негіздейді

Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз ауылы
№ 9 Жалпы білім беретін орта мектеп математика пәнінің мұғалімі
Көшімова Гүлсім Ғарифуллақызы

Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 161
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 160
Роботтар: 3
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика