Білімділер поралы
загрузка...

Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы

Сабақтың тақырыбы: Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік мақсаты: оқушылардың есептей білу дағдыларын қалыптастыру, өткен сабақта алған білімдерін пысықтай түсу, көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау.
Дамытушылық мақсаты: оқушылардың ойын логикалық тапсырмалар арқылы дамыту, есеп түрлері жайлы білімдерін жетілдіру, шығармашылық және ойлау қабілеттерін дамыту барысында ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын меңгерту.
Тәрбиелік мақсаты: нақтылыққа, дәлдікке тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, табиғатты сүюге тәрбиелеу, құстардың пайдасын ұғындырып, оларға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: пысықтау, жинақтау.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, сын тұрғысынан ойлау, өз бетінше жұмыс, топтық жұмыс, ой қозғау, іздендіру, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: геометриялық фигуралар, есеп мазмұнына салынған суреттер, кестелер, дидактикалық материалдар.
ТСО: Оверхед - проектор.
Пәнаралық байланыс: бізді қоршаған әлем, қазақ тілі.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Біздер тату баламыз,
Өсіп алға басамыз.
Есептерді шығарып,
Өсіп алға басамыз.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
№5 50 - бет есептеу және шешімді тексеру.
Ережелерді айту:
а) Қосындының мәнін тексеру үшін, мәнінен бірінші қосылғышты алсақ, екінші қосылғышты алсақ, екінші қосылғыш шығу керек, немесе мәнінен екінші қосылғышты алсақ бірінші қосылғыш шығу керек.
б) Айырманы тексеру үшін мәніне азайтқышты қоссақ азайғыш шығу керек.
76+18=94
76 - 18=58
63 - 37=26
51+45=96
94 - 76=18
58+18=76
26+37=63
96 - 45=51
94 - 18=76
96 - 51=45

ІІІ. Өткенді пысықтау
Өткен сабағымызда қандай амалды өттік?
- Бөлу амалы.
Ойын: «Тең бөлемін»

ІV Жаңа сабаққа кіріспе
Күн реті
Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем.
- Көктем сөзінде неше әріп?
- 6 әріп.
- Неше буын?
- 2 буын.
- Олай болса 2 және 6 сандарынан екі таңбалы 2 сан құрастырып айтайық.
- 26, 62. (құрамын сұрау)
Көркем сан 62. Математикалық диктант.

Қызылорда облысы, Байқоныр қаласы,
Мемлекеттік бюджеттік білім беру мекемесі
К. Э. Циолковский атындағы
№2 жалпы білім беретін орта мектеп
Математика пәні мұғалімі Рсалиева Сайран

Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 184
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 183
Роботтар: 2
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика