Білімділер поралы

Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі

Сабақ тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Математика пәні 2 сынып
Сабақ мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табу, ережесімен таныстыру
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен
таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Дамытушылық: Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру, ойлау қабілетін, шығармашылығын дамыту, компьютермен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Дәптерге таза, сауатты жазуды, бірлікке, ынтымақтыққа, шапшаңдыққа, ұжымдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, өзбеттік жұмыс, топтық, жеке, ұжымдық, компьютермен жұмыс.
Көрнекіліктер: Фигуралар, сызбалар, Мультимедия, Электрондық оқулық, Бағалау бетшесі
Қолданылатын құрал:
Интерактивті тақта, кесте
Күтілетін нәтиже:
• Алған білімді тиянақтау
• Ойын жеткізе білу
• Есте сақтауға ықпал ету
• Оқушының білім деңгейін нақты көрсету
• Компьютермен жұмыс істеу
• Өзін - өзі тексеру, бағалау

Сабақ барысы:
1. Алғашқы ұйымдастыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларды екі топқа бөлу,
әр топтың топ басшыларын таныстырады.
Әділбеков Бекзат, Арарат Гүлдана
1 – топ: Үшбұрыш.
Үшбұрыштың қабырғалары нешеу?
2 – топ: Төртбұрыш. Төртбұрыштың қабырғалары нешеу?

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Үшбұрыштың периметрін табу

ІІІ. «Ой қозғау»
Оқушыларға әр түрлі фигураларды таратып берілді.
Сол фигуралар туралы таныстырады.(қабырғалары нешеу, бұрыштары, төбелерін көрсету)
Көпбұрыштың периметрі – оның қабырғалары ұзындықтарының қосындысы.
1. 8 онд. пен 5 ондықтың айырмасына тең болатын:
2. 7 бірл. пен 3 бірліктің айырмасына тең болатын;
3. 9 бірл. пен 7 бірліктің қосындысына тең болатын;
4. 3 онд. пен 1 бірліктің айырмасына тең болатын;

1 - Тік төртбұрыш дегеніміз не?
- Қарама - қарсы қабырғалары тең фигураны тік төртбұрыш дейміз.
2 - Шаршы дегеніміз не?
- Барлық қабырғалары бірдей фигураны шаршы дейміз.
І V. Жана сабақ Оқулықпен жұмыс
№ 1 Топпен жұмыс
І топ:
Тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Не байқадың? Тік төртбұрыштың периметрін тап. Тіктөртбұрыштың периметрі 2см+2см+3см+3см =10 см
ІІ топ:
Шаршының қабырғаларын өлше. Не байқадың? Шаршының периметрін тап.
Шаршының периметрі 2см+2см+2см+2см =8 см
Шығармашылық есеп
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы болады.
№2 Есеп құрастыр және шығар:

Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Б. Бегалиев атындағы орта мектебі
Куспанова Алтынай Анубековна

Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 291
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 290
Роботтар: 3
Марал
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика