Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі

30 қараша 2017, Бейсенбі
Категориясы: Математика
Сабақтың тақырыбы: Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жазбаша «баған» түрінде қосу және азайту тәсілін /алгоритмін/ қолдануды үйренуді қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке оқушылардың білім дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Пәндік нәтиже: Оқушылар жазбаша «бағанмен» қосу және азайту тәсілін /алгоритмін/ қолдануды үйренеді.
Сабақ түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың типі: білім мен дағдыны қалыптастыру.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд - презентациялар, бағалау парақтары,
деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіздер ме оқушылар!
Бұл сабаққа келмейді ешкім ермек үшін,
Есеп - қисап, сан - цифр термек үшін.
Көрсетіп есептеудің жолын талай,
Келдім оларды айтып бермек үшін, - деп сабағымызды бастамас бұрын, бір - бірімізге деген көңіл - күйлерімізді білдірейік.

Психологиялық ахуал:
Ойға толсын санамыз,
Бестік болсын бағамыз.
Баласындай бір үйдің,
Тату болсын арамыз.
(құшақтасып көріседі, қол алысып амандасады.
І Ауызша есеп:
ІІ Үй тапсырмасын тексеру:
Қарсы отырған жұппен алмасып тексереді.
№4
458+167=
954 - 486=
991 - 777=
275+146=
721 - 549=
768 - 689=
522+245=
658+173=
666 - 297=

ІІІ Қызығушылықты ояту
«Ой қозғау»
Адасқан әріптер/топқа бөлу/
1. к, ү, ж, і, р, й - жүйрік тобы
2. л, й, о, ш, ы - ойшыл тобы
3. р, а, п, т, ы, қ – тапқыр тобы
Топ тапсырмалары: / разрядтары бойынша, разрядттан аттап өту арқылы / орындау және оны тексеру/.

Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі. жүктеу
3 169
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайтуды үйрету және есептеу әдістерін қалыптастыру. 2. Математикалық ұғымдарды меңгерту, оқушылардың ережені ұғынуын, шығармашылық ойын дамыту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері»
Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері»
Атырау қаласының жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Хасанова Галя Санахқызы
Қосу және азайту (26+34; 60 - 26)
Қосу және азайту (26+34; 60 - 26)
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарашатау орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Малайдарова Гүлнар Нагашибаевна
Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері
Қосу мен азайтудың жазбаша тәсілдері
Атырау қаласы, Жаңаталап селосы,Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Измұханова Салтанат
Ғарышқа саяхат. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша  көбейту
Ғарышқа саяхат. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту
ШҚО, Аягөз қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бастауыш класс мұғалімі Құспанова Ләззат Рымғалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×