Білімділер поралы

Функция графигіне қарапайым түрлендірулер

Сабақтың тақырыбы: Функция графигіне қарапайым түрлендірулер
Қысқа мерзімді жоспар
Алгебра 11 - сынып
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Оқушылар функция ұғымын біледі, түсінеді және функция графиктерін түрлендіруді ережелерін қарапайым есеп шығаруда пайдаланады.
Оқушылардың басым бөлігі: Квадраттық, сызықтың функция графиктерін координаталық осьтер арқылы жоғары төмен оңға және солға қарай жылжыта алады;
Кейбір оқушылар: Күрделі функциялардың графиктеріне түрлендірулерді орындайды
Тілдік мақсат Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Функцияның анықталу және мәндерінің облысы; парабола, гипербола; түзу сызық, кубтық парабола
Сыныптағы диалог - жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:

Алдыңғы оқу
Квадраттық және сызықтық функцияның графиктерін салу; Функция графиктерін координаталық осьтер бойынша жоғары және төмен, оңға және солға жылжыту.

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Басталуы 10 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері
Оқушылармен сәлемдесу. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді

Миға шабуыл
Функция дегеніміз не?
Функцияның анықталу, мәндерінің облысы туралы не білесің?
Функцияның графигіне қарапайым түрлендірулер дегенді қалай түсінесің?
Бұл тақырып таныс па?

Ортасы 20 минут
Деңгейлік тапсырмаларды орындау 10 минут
1 - тапсырма
Функция графигін салыңдар:
y=2x+3 y=x2+2x - 3
2 - тапсырма: Фунцияның анықталу облысын табыңдар:

Мұғалімнің есімі: Харабай Е.

Функция графигіне қарапайым түрлендірулер. жүктеу
Тригонометриялық теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу. жүктеу
Тригонометриялық теңсіздіктер жəне олардың жүйелері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика