Білімділер поралы

Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану

9 сынып
Дайындаған: Мақсұт Нұрсара Мұқатайқызы
Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану.
Сабақтың типі: білімді бекіту сабағы
Оқытылатын технологиялар: ақпараттық - коммуникациялық, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, модульдік оқыту технологиясы
Сабақтың әдістері мен оқыту формасы: Оқушылардың топтағы өзіндік жұмысы
• картография сызбасы
• ҚБТ: практикалық тапсырма, ашық тест
• өзіндік бағалау.
Сабақтың формасы: топтық, жеке, жұптық.
Оқытылатын технологиялар: ақпараттық - коммуникациялық, құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған, модульдік оқыту технологиясы.
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, таратпа материалдар, маркерлер, бағалау парағы,
Қолданылған әдебиеттер: оқулық «Алгебра; Шыныбеков, Алматы "Атамұра", Б. Г. Зив, В. А. Гольдич "Дидактические материалы" 9 класс С. Петербург.

Мақсаты: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептерді әр түрлі тәсілдермен шешу арқылы біліктілік дағдыларының қалыптасуын, меңгеру деңгейлерін анықтау.
Міндеттері:
• Білімдік: Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, тепе - теңдікті дәлелдей білу дағдысын қалыптастыру.
• Дамытушы: Тригонометрия бойынша қосымша мәліметтерді қарастыра отырып, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған тапсырмаларды жеке, топтық және жұптық жұмыстарды орындау.
• Тәрбиелік: өзара сыйластықта тәрбиелеу, топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру Өзін - өзі және сыныптастарының жұмыс нәтижесін бағалай білу.
Күтілетін нәтижелер:
• Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін біледі
• Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді біледі
• Тепе - теңдікті дәлелдей алады
• Өмірмен байланысын айтады.
• топпен жұмыс істеу арқылы өзара сыйластықта болады, жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, жауапкершілігі артады. Өзіне - өзі талап қояды.
Пәндік құзыреттілік: Тригонометрия тақырыбын қосымша мәліметтермен толықтыра отырып, өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдікті қолдана алу.
Құнды - мағыналық құзыреттілік: Алған білімдерін өмірмен байланысын түсіну, өзіндік білім алу және іздену арқылы білім қалыптастыру.
Ақпараттық құзыреттілік: Қосымша материалдарды өз бетімен салыстыра отырып, талдау жасай алу, қажетті мәліметтерді жинақтау.
Коммуникативтік құзыреттілік: Топта және жеке жұмыс жасай білу, басқа оқушылармен ынтымақтастықта жұмыс жасау, қойылған мақсатқа жету жолдарын бірлесе отырып қарастыру, дұрыс сұрақтар қоя отырып, тақырыптың мәнін аша білу.
Өзіндік менеджмент құзыреттілігі: Туындаған проблемалық сұрақтарға жауап бере алу және күрделі құрылымды тапсырмаларды орындаудың жолын таңдай алу.

Ұйымдастыру 1 мин
1. Мұғалім оқушыларды 3 топқа түрлі - түсті таратпа қағаздарды беру арқылы бөледі.
2. Топқа бөлу «сурет» арқылы. дыбыссыз қадамды сақтаймыз.
1 топ: синус - көк түсті
2 топ: косинус - қызыл түсті
3 топ: тангенс, котангенс - жасыл түсті

3. Миға шабуыл тақырыпқа шығу
Полиглот - ребус
Үш - три -
0т - огонь 2341
Ұзындық өлшемі - метр
және - и
мен - я
Тригонометрия еліне хош келіпсіздер.
3."Сен - маған, мен - саған"
Топ бір - біріне хат жолдайды.
4. Бос орынды толтырыңыз.
Сабақтың тақырыбы?
Сабақты немен айналысамыз?

НЕГЕ?
Ауызша мадақтау: жарайсың, керемет, өте жақсы
Сонымен, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын атай аласыз ба? Мақсатымызды анықтайық.
Оқушылар таңдап А, В, С топқа жиналып жұмыс жасайды

Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 216
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 214
Роботтар: 4
--gladiator- Гульжазира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика