Білімділер поралы

Үшбұрыштың, трапецияның орта сызығы туралы теорема

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың, трапецияның орта сызығы туралы теорема.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Үшбұрыштың, трапецияның орта сызығы туралы торемаға тұжырымдама жасау, есептер шығаруға қолдану, геометриялық фигураларды ажырата білу.
Дамытушылық: Тақырып бойынша негізгі мәселені анықтап, көрсете білу, танымдық – ізденіс қызметін дамыту.
Тәрбиелігі: Өздігінен ізденуге, білім алуға, еңбегінің нәтижесін бағалай білуге үйрету.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, кодоскоп, бұрыштық сызғыш.
Сабақтың түрі: жаңа теориялық материалды меңгерту.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, жеке, жұптық жұмыс.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй тапсырмасын сұрау(сұрақ - жауап)
III. Жаңа теориялық материалды меңгерту
IV. Есептер шығару
V. Бағалау, қорытындылау
VI. Үйге тапсырма беру
Қайталау сұрақтары.
1. Қандай фигура төртбұрыш деп аталады?
2. Үшбұрыш дегеніміз не? Элементтерін ата.
3. Қандай төртбұрыш трапеция деп аталады?
4. Қандай трапецияны тең бүйірлі трапеция деп атайды?

Жаңа сабақ.
Үшбұрыштың орта сызығы деп оның екі қабырғасының орталарын қосатын кесіндіні атайды.
Т е о р е м а 1. 8. Үшбұрыштың берілген екі қабырғасының орталарын қосатын орта сызығы оның үшінші қабырғасына параллель және оның жартысына тең болады.
C
Д ә л е л д е у. ДЕ кесіндісі АВС үшбұрышының орта сызығы болсын (24 - сурет)
Д нүктесі арқылы АВ - ге параллель түзу жүргіземіз бұл түзу Фалес теоремасы бойынша АС кесіндісінің ортасынан өтеді, яғни ДЕ орта сызығын қамтиды. Ендеше, ДЕ орта сызығы АВ қабырғасына параллель.
Енді ДF орта сызығын жүргіземіз. Ол АС қабырғасына параллель.
АЕДF төртбұрышы - параллелограмм. Параллелограмның қасиеті бойынша ЕД=AF, ал Фалес теоремасы бойынша AF=FB. Сондықтан ЕД=. Теорема дәлелденді.
Бүір қабырғаларының орталарын қосатын кесінді трапецияның орта сызығы деп аталады.
Т е о р е м а 1. 9. Трапецияның орта сызығы оның табанына параллель және олардың жарым қосындысына тең болады.
Д ә л е л д е у. АВСД берілген трапеция болсын (27 - сурет).

В төбесі мен СД бүйір қабырғасының ортасы Р арқылы түзу жүргіземіз. Ол АД түзуін қандай да бір Е нүктесінде қиып өтеді. Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісі бойынша РВС және РЕД үшбұрыштары тең. Оларда СР=DP, салуымыз бойынша, Р төбесіндегі бұрыштары вертикаль бұрыштар болғандықтан тең, ал РСВ мен РДЕ бұрыштары да тең, өйткені олар параллель. ВС мен АД түзулері және СД қиюшысы жасайтын ішкі айқыш бұрыштар. Үшбұрыштардың теңдігінен олардың қабырғаларының теңдігі шығады: РВ=PE, ВС=ED.
Демек, трапецияның PQ орта сызығы АВЕ үшбұрышында орта сызығы болып табылады. Үшбұрыштың орта сызығының қасиеті бойынша PQ және

Үшбұрыштың, трапецияның орта сызығы туралы теорема. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 178
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 177
Роботтар: 3
Гульжазира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика