Білімділер поралы

Екітаңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау

4 сынып
№ 86. Тақырыбы: Екітаңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Мақсаты: оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдісі түсіндіру, көрсету, өзіндік.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6. 14 - бет.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Өткенді пысықтау:
№ 1 жаттығу бөліндінің мәніндегі цифрлардың санын анықта.
Былай тұжырымда:
1134 21 113: 21=105
105 54 84: 21=4
84
84 Жауабы: 54
0
ә) Есептеп, дұрыстығын тексер.
798: 57=14 ----------- 455: 13=35 ----------- 2548: 26=98 ----------- 4656: 97=48
57•14=798 ----------- 13•35=455 ----------- 26•98=2548 ----------- 97•48=4656
714: 34=21 ----------- 688: 16=43 ----------- 7644•78=98 ----------- 6348: 69=92
34•21=714 ----------- 43•16=688 ----------- 98•78=7644 ----------- 92•69=6348

№2 Есепті шығару
а) Шешуі: (300: 6)+10=60 км/сағ 60∙6=360 км
Жауабы: машина 6 сағатта 360 км арақашықтықты жүріп өтер еді.
ә) ауызша орындау.
Жауабы: салдың жүзіп өтуіне 1 сағат кетті.
№3 теңдеу құру арқылы шығарылатын есеп.
319+х=10•52
319+х=520
х=520 - 319
х=201
319+201=10•52
520=520
Жауабы: лагерьден үйіне 201 қыз қайтып оралды.
№4 сызба бойынша есеп құрастыру және шығару.
Тігінші 25 дана белдемше және 20 дана шалбар тікті. Белдемшеге шалбарға қарағанда 10 м мата артық жұмсалды. Егер бір белдемше мен бір шалбарға бірдей мөлшерде мата жұмсалған болса, онда 1 киімге неше метр мата жұмсалды?
Шешуі: 10:(25 - 20) =2 м Жауабы: 1 киімге 2 м мата жұмсалды.

Ү. Жаңа сабақты пысықтау:
№6. Өрнектердің мәнін табу.
1) 31•4589 - 26772: 46= 141677
2) 3912: 12+6205: 17= 691
3) 19072: 32∙85= 50660
31•4589 - 26772: 23=141095
6384: 12+6205: 17=897

ҮІ. Бекіту.
№7 жаттығу тиімді тәсілмен есептеу.

Екітаңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 69
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 69
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика