Білімділер поралы

Туындыны есептеу ережелері

Сабақтың тақырыбы: Туындыны есептеу ережелері
Сабақтың мақсаты: білімділік: Оқушының туындыға қатысты білімін, туынды ережелерін қолдану шеберлігін, дағдыларын бақылау, тексеру. Туынды ұғымы бойынша оқушының ойлауын дамытуға, пәнді оқып үйренуге қажетті білім, білік және іскерлік дағдыларын меңгеруді бекіту.
дамытушылық: Оқушылардың және тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлауын, логикалық ойлауын дамыту, математикалық дүниетанымын кеңейту;
тәрбиелік: Оқушылардың бір - біріне көмектесу, адамгершілігін, өзіндік дүниетанымын қалыптастыру.
Оқыту формалары: топтық
Сабақтың түрі: Оқушылардың білімін, біліктілігін
тексеріп, қорытындылау сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірме қағаздар, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар, т. б
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1 - 2 мин
Оқушылармен сәлемдесу;
Түгендеу;
Назарларын сабаққа аудару;
3 топқа бөлу: (3мин)
Сыныпта қолайлы психологиялық ахуал орнату. Сабақтың мақсатын оқушыларға айтқызу.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: (4 - 5 мин)
«Ой қозғау»
Слайдтағы қайталау сұрақтарына жауап береді.
а) Туынды дегеніміз не?
ә) Туындының белгіленуі
б) у'(х) белгілеулерін енгізген кім?
в) с; х; (хп) ' – неге тең?
г) Туындының қолданылатын жерлері.

ІІІ. Топпен жұмыс (8 мин)
Семантикалық карта толтырады.
Мұнда кестеде тігінен тапсырмалар берілген, ал көлденеңінен жауаптары берілген. Тапсырма мен дұрыс жауап сәйкес келетін клеткадағы әріптерді тізіп жазсақ, білім туралы жақсы ой - сөйлем шығады. Соны табайық,
Әр топ жауабын дұрыс шешсе, бір сөз шығады да, үш сөзді бірге оқығанда, «Білім – басты мұрат»

Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы,
Ю. А. Гагарин атындағы №1 Күршім орта
мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Баймухамбетова Гульбану Сунгатолдиновна

Туындыны есептеу ережелері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 381
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 378
Роботтар: 3
Aluaaaa ainur akhmetova мафту
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика