Білімділер поралы

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
5. 3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану (35 сағ)
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5. 1. 2. 27
ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды
Басым оқушылар: амалдардың орындалу ретін анықтайды және ондық бөлшектерді қосу, азайту амалын орындайды. Алған білімдерін тиянақтайды.
Кейбір оқушылар: мәтін есептерді шартын жазады, өрнек құрастырады және шығарады. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.

Бағалау критерийі: • Ондық бөлшектерді қосады және азайтады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттар:
 Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды қасиеттерін айтады, анықтау үдерісін сипаттайды..

Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Бүтін, бөлшек, үлес, қосылғыш, қосынды, азайтқыш, азайғыш, айырма.
Диалогқа/жазылымға қатысты сөз тіркестері: Бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
Пәнаралық байланыс: Тарих және география пәндерімен байланысты.
Тақырып бойынша алдыңғы білім
 Ондық бөлшектердің жазылуы, оқылуы;
 Ондық бөлшектерді салыстыру.
 Координаталық сәуледегі орнын анықтау.

Сабақтың басы 13 мин.
Ұйымдастыру
1. Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, топтарға біріктіру
(Оқушыларға кеспе қағаздар таратылады. Ол қағаздарда әріптер жазылған. Ол әріптер арқылы сөздер құрастырады. Қазақстанның астаналары – Орынбор, Қызылорда, Алматы, Астана сөздері шығады. Осы шыққан сөздерге байланысқа оқушылар топқа бөлінеді.)
Психологиялық ахуал тудыру. Сәлеметсіздер ме балалар! Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба? Көңіл күйлеріңіз қандай? Оқушылар смайликтер арқылы көңіл күйлерін көрсетеді. Топ басшыларын оқушылар өздері сайлап алады. Бағалау парақтары таратылады. Оқушы жауабына «Бағдаршам» бағалау әдісін қолданамын.

Тарихқа шолу.
Әр топтың топ басшылары өздері отырған топ қай Қазақстанның астанасына сәйкес келсе, сол астананың қысқаша тарихымен таныстырып өтеді.
Қазақ елінің мемлекеттігінің белгісі – ежелден елді бір жерден басқаратын бас қалалары мен орталықтарының болуында.
Орынбор қаласы - тұнғыш астана.
1920 – 1925 жылдары Орынбор қаласы Қазақстанның астанасы болды. Қала – Орал өзенінің оң жағасына орналасқан. Қаланың іргетасы 1735 жылы бекініс қамалы ретінде қаланып, аты Ор өзеніне байланысты аталған.
Қызылорда қаласы.
1925 жылы наурыз айында Қазақстанның астанасы Орынбордан Қызылордаға көшті. Сөйтіп, Ақмешіт бекеті, қазіргі Қызылорда қаласы астана болды.

№ 7 жалпы білім беретін шағын орталығы бар лицей орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Булекова Г. С.

Ондық бөлшектерді қосу және азайту. жүктеу
Ондық бөлшектерді қосу және азайту. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 352
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 348
Роботтар: 3
гаухар547 aiboll login Дамира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика