Білімділер поралы

Сызықтық теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен шешу

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен шешу
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға сызықтық теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдістері бойынша шешуге болатындығын түсіндіру, Крамер, Гаусс әдістерін нақты түсіндіру теоремасын беру.
Тәрбиелік: Крамер, Гаусс өмірбаяндарынан үзінді келтіріп ғылыми көзқараста тәрбиелеу.
Дамытушылық: сызықтық теңдеулер жүйесінің шешу әдістерінің түрлерімен байланыстырып, өздеріне жеңіл және шапшаң есептеу әдістерін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Крамер әдісі сызылған плакат, үлестірмелі материалдар,
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақтың түрі: практикалық (өз бетімен жұмыстану)

Сабақтың барысы: а) Ұйымдастыру.
б) Үй тапсырмасын тексеру.
в) Жаңа сабақты түсіндіру және бекіту.
г) Қорытындылау.
д) Үйге тапсырма.

а - а: (Крамер теоремасы) Егер берілген сызықтық теңдеулер жүйесінің анықтауышы 0 - ге тең емес болса, онда берілген жүйенің тек қана бір шешімі болады. Оларды мына формулалар арқылы табамыз.

Сызықтық теңдеулер жүйесін Крамер және Гаусс әдісімен шешу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 380
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 378
Роботтар: 3
login Дамира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика