Білімділер поралы

Матрицаның рангі. Кронекер - Капелли теоремасы. Cызықты теңдеулер жүйесінің шешу тәсілдері

Алгебра және геометрия
Матрицаның рангі.
Кронекер - Капелли теоремасы.
Cызықты теңдеулер жүйесінің шешу тәсілдері

Матрицаның рангі
Матрицаның рангы деп нөлге тең емес минордың ең жоғарғы ретін айтады.
Матрицаның рангі өзгермейді, егер
екі жолды (бағанды) орнымен ауыстырса
бір жолдың (бағанның) элементтерін тұрақты нольге тең емес санға көбейтсе.
бір жолдың (бағанның) элементтерін тұрақты санға көбейтіп басқа жолдың сәйкес элементтеріне қосса.
Мұндай түрлендірулер эквивалент түрлендірулер деп айтылады. Эквивалент түрлендіргеннен кейін берілген матрицаға эквивалент матрица пайда болады.

Кронекер – Капелли теоремасы
Сызықты теңдеулер жүйесінің үйлесімді, яғни шешімдері болу үшін, негізгі матрица мен кеңейтілген матрица рангтері өзара тең болуы катетті және жеткілікті, яғни.

Cызықты теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Айталық, n белгісізі бар n сызықты теңдеулер жүйесі берілсін, яғни

мұндағы – теңдеулер жүйесінің коэффиценттері, - бос мүшелері деп аталады.
Жүйенің шешімін табу үшін Крамер, матрицалық және Гаусс тәсілдерін қолданамыз.

Матрицаның рангі. Кронекер - Капелли теоремасы. Cызықты теңдеулер жүйесінің шешу тәсілдері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 364
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 360
Роботтар: 3
гаухар547 aiboll login Дамира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика