Білімділер поралы

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару

Математика 6 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару
«Білім талдау» атты топтық зерттеу сабағы
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қосу тәсілінің алгоритмін есептер шығаруда қолдана білуді меңгерту.
2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау, білім талдау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі карточкалар, кестелер, интерактивті тақта.
Сабақтың жоспары:

1. Ұйымдастыру.
2. «Теңіз шабуылы» ойыны (сұрақ - жауап)
3. «Біліміңді тексер» (оқулықпен жұмыс)
4. «Кім жүйрік» тест. (электронды оқулықпен жұмыс)
5. Сергіту сәті
6. Деңгейлік тапсырма орындау
7. «Дарындылар - дарабоздар» оқушылар шығармашылығы
8. Қорытындылау.
9. Үйге тапсырма

Сабақтың барысы:
І ұйымдастыру. Сабақ мақсатымен, жоспарымен таныстыру.
ІІ. «Теңіз шабуылы» ойыны
Сабақты ойын түрінде бастау.

• Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуге анықтама беріңдер
• Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі деп нені айтады?
• Теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің графиктері болатын түзулер қиылысса, осы теңдеулер жүйесінің неше шешімі болады?
• Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешкенде, қандай жағдайда жүйенің шешімі болмайды?
• Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешкенде, қандай жағдайда жүйенің шешімі шексіз көп болады?
• Екі айнамлысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу алгоритмі
• Екі айнамлысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу алгоритмі
• Айнымалылардың сәйкес коэффициенттері өзара тең болса, теңдеулер жүйесі қалай шешіледі?
• Айнымалылардың сәйкес коэффициенттері өзара тең де, қарама - қарсы сандар да болмаса, теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен қалай шешіледі?
• Үйге берілген есепті тексеру
№1542 Жауабы: 15 см және 21 см.
№1543 Жауабы: 9 және 6 алмадан.
№1547 Жауабы: 2) (9;- 1), 4) (6; 3)
IІI. «Біліміңді тексер» (оқулықпен жұмыс)
№ 1548(1, 3)
№1552
ІV. «Кім жүйрік» тест тапсырмаларын орындау. Электронды оқулықпен жұмыс.

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 329
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 329
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика