Білімділер поралы

Логарифмдік теңсіздіктерді шешу

Логарифмдік теңсіздіктерді шешу.
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушыларды логарифмдік теңсіздіктің анықтамасымен таныстыру; логарифмдік теңсіздікті шешу дағдысын қалыптастыру.
дамытушылық: оқушылардың шығармашылық қабілетін, логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру, шапшаңдығын дамыту, өз бетімен жұмыс істеп, талаптануын арттыру.
тәрбиелік: білім алуға, еңбек етуге, жауапкершілікке, бірін - бірі сыйлауға, уақытты тиымды пайдалануға, ізденімпаздыққа тәрбиелеу, болашаққа көзқарасын қалыптастыру.
Сабақтың типы: жаңа білімді игеру.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топпен жұмыс, ізденіс, ой қозғау, есеп шығару.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тест тапсырмалары

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Геометриялық фигуралар бойынша оқушыларды топтарға бөлу.
1 - топ: квадрат
2 - топ: зигзаг
3 - топ: шеңбер
4 - топ: үшбұрыш
Психологиялық атмосфераны қалыптастыру.
Бір - біріне жақсы тілектер айту.

ІІ. Негізгі бөлім.
Сабақтың кезеңдері:
- білу
- қолдану
- түсіну
- талдау
- бағалау
- пысықтау
Ойлану - ең қиын жұмыс, сондықтан да барлық адамдар бұл іске жұмыла алмайды.
Генри Форд.

1 - кезең. Білу.
1 - топ. Логарифм және оның қасиеттері.
2 - топ. Логарифмдік функцияның қасиеттері.
3 - топ. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары.
4 - топ. Теңсіздіктерді шешу тәсілдері.
Үй тапсырмасын тексеру.

2 - кезең. Қолдану.
Есептей білсең, есің түгелденер.
«Сәйкестендіру» ойыны.

Логарифмдік теңсіздіктерді шешу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 337
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 336
Роботтар: 2
Данка86
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика