Білімділер поралы

Олимпиадаға дайындық дәптері

Олимпиадаға дайындық дәптері
Математика
Аптаның әр сәрсенбі күні сабақ аяқталған соң жарты сағатта үлгіргенше тапсырмалар орындап, мұғалімге тексерту, түсінбеген, қиындық тудырған тапсырмаларды сұрау.
1. 380 000 – ның алдында қай сан келеді?
А) 379 999 б) 370 000 с) 379 000
2. 7. 239. 093 санында барлығы неше мың бірлік бар?
А) 9 б) 7239 с) 72
2. 901. 204 санында 1 - ші кластың неше бірлігі бар?
А) 204 б) 901 с) 4
3. Екі санның бөліндісі тең 8 - ге:
А) 992: 124 б) 64: 16 с) 64: 2 д) 994: 124
4. 9 ондықтан 9 - ды азайт:
А) 99 б) 81 с) 0 д) 82
5. Судың бетіне шығып тұрған айсберг бөлігінің биіктігі 30 м. Бұл оның бестен бір бөлігі. Оның барлық биіктігі тең
А) 40м б) 24м с) 180м д) 150м
6. Үш қорапта 15 кг печенье бар. Осындай 8 қорапта неше кг печенье болады?
А) 5кг б) 120кг с) 40 кг д) 13 кг
7. Тік төртбұрыштың ұзындығы 7см, ені 2см қысқа. Периметрін тап.
А) 5см б) 24см с) 18см д) 9см
1. Тура теңдікті тап:
А) 3мин40с > 340с
Б) 4кг > 4040г
С) 13ц3кг <133кг
Д) 2т35кг » таңбасын қай жерге қоясың?
А) 17*71 б) 3дм5см*35см с) 8дм*79см д) 50мин*1сағ
4. Қай теңдеуде х - тің мәні 6 - ға тең
А) х*2 =14 б) 7*х = 42 с) х: 8 =6 д) х - 222 = 6
5. Жәшіктің ұзындығы 6дм, ені 3дм. Жәшіктің ауданын тап:
А) 12 дм2 б) 18дм2 с) 12дм3 д) 40 дм2
6. Бөлінгіш 624, бөлгіш 24. бөліндінің мәні тең
А) 26 б) 25 с) 28 д) 24
7. Сағатпен көрсет: 2тәул13сағ
А) 61сағ
б) 39сағ
с) 50сағ
д) 37сағ
8. Дұрыс жазуды таңдап ал: 305 пен 177нің айырмасын5 - ке көбейт
А) 305*5+177
с)(305 - 177)*5
б) 305+177*5
д) 5*305 - 177

Мұғалімі: Нурпеисова Жибек Сакеновна
Оқушы: Дильдина Айым

Олимпиадаға дайындық дәптері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 386
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 382
Роботтар: 3
Гулдана Ақышова Mika9696 Nursagila aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика