Білімділер поралы

Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері
Property trigonometrical functions and its schedule

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Негізгі тригонометриялық функциялардың қасиеттерін меңгерту; Қарапайым түрлендірудің көмегімен тригонометриялық функциялардың графигін сала білуге үйрету.

Дамытушылық: Жаңа тақырыпқа қатысты оқушылардың алған білімі мен қалыптасқан білік, дағдыларын практикада қолдана білуге үйрету; Шығармашылық іс - әрекеттерін, іздемпаздығын дамыту.

Тәрбиелік: Оқушының еңбек сүйгіштік қасиетін қалыптастыру, ұқыптылығы мен өзіндік ой пікірін жан-жақты, дәлелдей білу қасиетін тәрбиелеу, өзін – өзі жетелеуге, басқаруға, қазақ тілімен қоса ағылшын тілінде сөйлей білуге баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді үш тұғырлы тілде меңгерту.
Сабақтың әдісі: Топтық, оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек сызбалар, белсенді тақта, активойд, постер, маркер.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі - Omganizational moment
II. Үй тапсырмасын тексеру - Lets check up your homework
III. Ой қозғау (пысықтау) - Warm up
IV. Жаңа сабақ - New Theme
V. Сабақты бекіту - Condusion
VI. Сабақты қорытындылау, бағалау – Summing, Marking

Ұйымдастыру кезеңі:

Сынып оқушыларымен амандасу ағылшын тілінде. Сыныпты 3 түрлі түсті таңдау арқылы 3 топқа бөлу. Психолог маман әр түстің психологиялық
сипаттамаларын беру.

Үй тапсырмасын тексеру:

№79 (а, ә), тригонометриялық функциялар тақырыбында шығармашылық жұмыстар(реферат, сөзжұмбақ, ребус, жұмбақтар) Үлестірмелі карточка жасау.

III. Ой қозғау (пысықтау) кубизм әдісі

1. Функция дегеніміз не? (анықтамасы)
2. Функцияның қасиеттерін ата. (жұп, тақ, периодты, периодсыз шектелген, өспелі, кемімелі, max, min нүктелері)
3. Белсенді тақтадағы графикті зерттеу арқылы функциясын зерттеу алгоритмін ата, және не үшін керек?
4. Тригонометриялық функцияларды ата, анықтамасын айтып бер. (геометриялық және алгебралық) интерактивті тақтадағы суреттер арқылы.
Ендеше осы аталған мәліметтерді пайдаланып жаңа сабағымызға көшеміз.
Жаңа тақырып жазылып, әр топқа постер, маркерлер таратылады. Әр топ 3 фунцияны еркінше таңдап алып, дайын болған соң бір оқушы шығып қорғайды. Келесі топтар сұрақ арқылы жаңа сабақ түйінделеді.
I. топ: y=sin ∝ функциясы
II. топ: y=cos ∝ функциясы
III. топ: y= tg ∝ функциясы

№ 11. Ы. Алтынсарин атындағы
орта мектептің математика пәні мұғалімі
Исағалиева Толқын Сағидоллақызы

Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттері мен графиктері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 120
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 120
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика