Білімділер поралы

Координаталық жазықтық. Координаталар бойынша нүктені салу тақырыбына Есептер шығару.

6 сынып
Тақырыбы: «Координаталық жазықтық. Координаталар бойынша нүктені салу» тақырыбына Есептер шығару.
Білімділік мақсаты: Координаталық жазықтық. Координаталар бойынша нүктені сала білуге, берілген нүктелердің координаталарын табу біліктіліктерін пысықтау.
Дамытушылық мақсаты: Әрбір жеке тұлғаның логикалық ой - өрісін, есте сақтау, сызбамен жұмыс істеу қабілеттерін және шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың өз ойын ашық айтуға, өз бетімен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, нәтиже алуға баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, карточкалар, тест есептері.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, жеке, топтық жұмыс.
Сабақтың типі: Білім – білік, дағдыны қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Білімді көтеру, дұрыс шешім қабылдау, ұқыпты болу.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үй тапсырмасын слайд арқылы тексеру. Оқушылар көршісімен дәптерілерімен алмасып бір - бірінің үй жұмыстарын тексереді. № 1141 есеп және тышқанның суретін салып келу.
Қайталау сұрақтары.
Координаталар жүйесі қалай құрылады?
Координаталық жазықтық нені атаймыз?
Вертикаль осьті қалай атаймыз?
Горизонталь ості қалай атаймыз?
Абсцисса осі мен ордината осінің қиылысу нүктесін қалай атаймыз?
Координаталық жазықтықта нүктенің орны қалай анықталады?
Нүкте координатасы қалай жазылады?
Бірінші координата қалай аталады?
Екінші координата қалай аталады?
Координаталық жазықтық неше бөліктен тұрады?
Ширектердегі абсциссалар мен ординаталардың таңбалары қандай болады?
Ауызша есеп. Нүктелердің координаталарын ата. А (2; 2), В(- 4; 3), С (- 5; 0), D (- 3;- 2), F(4;- 1), E(0;- 2)
Оқулықпен жұмыс. Сапалы есептер шығару.
№1142.
Координаталық жазықтықта АВСД тік төртбұрышының А(- 2; - 2), В(- 2; 2) және С(4; 2) төбелері бойынша оның Д төбесінің координатасын анықтаңдар. Берілген тік төртбұрыштың периметрін есептпе табыңдар. Бірлік кесіндіні 1 см - ге тең.
Шығармашылық жұмыс.
Координаталары берілген нүктелерді тап және оларды қос.
1 тапсырма 15 баллға бағаланады
1) (3; 6), 2) (6; 3), 3) (15; 3), 4) (18; 6), 5) (10; 6), 6) (10; 16) 7) (13; 11), 8) (12; 15), 9) (13; 14), 10) (10; 14), 11) (16; 6)
2 тапсырма 10 баллға бағаланады
1) (- 4; 2), 2) (- 2; 4), 3) (2; 4) 4) (4; 2) 5) (4;- 2) 6) (2;- 4)
7) (- 2;- 4) 8) (- 4;- 2)
3 тапсырма 5 баллға бағаланады
1) (- 4; 0) 2) (- 2; 4) 3) (2; 4) 4) (4; 0) 5) (2;- 4) 6) (- 2;- 4)
Сергіту сәті.
Кино, театрға барғанда - қатар мен орынды анықтау. Географиялық картада пайдалану. Ендігі, бойлығы арқылы қалалардың орнын анықтау. Ұшқыштар мен теңізшілер координаталық сетканың көмегі арқылы объектілердің орнын анықтайды. Бүгінгі сабағымызға Рене Декарт – француз философы, математигі, физик және физиологі. (1596 - 1650) қандай байланысы бар?. Декарттық координаталар жүйесі Р. Декарттың құрметіне аталады.
Нүктелерді ата.
(- 9; 0),(- 4; 0),(1; 0),(5; 0),(7; 0),(9; 0) мына берілген нүкте координаталарының қандай айырмашылығы бар? (0; 7),(0; 5),(0; 3),(0;- 3),(0;- 5),(0;- 8) мына берілген нүктелер қайда орналасады?

Пән мұғалімі: Елубай Б. А.

Координаталық жазықтық. Координаталар бойынша нүктені салу тақырыбына Есептер шығару. жүктеу
Координаталық жазықтық. Координаталар бойынша нүктені салу тақырыбына Есептер шығару. слайдты жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 119
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 118
Роботтар: 2
Naz90
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика