Білімділер поралы

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару

Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: Жай және құрама сандар ұғымын қалыптастыру; құрама сандарды жай
көбейткіштерге жіктеуге үйрету.
Дамытушылық: Натурал сандар туралы түсініктерін, тарихи ой - өрістерін кеңейту;
Логикалық ойлау, зейін тұрақтылығы мен есте сақтау қабілеттерін, сараптау біліктіліктерін қалыптастыру; пәнге деген белсенді танымдық қызығушылықты дамыту.
Тәрбиелік: Коммуникативтік құзырлықтарын дамыту; белсенді практикалық
іс - әрекетке құлшындыру; тәртіптілік пен жинақылыққа тәрбиелеу.
Оқу міндеттері:
Құрама санды жай сандарға (жай көбейткіштерге) жіктеу;
Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың білім және дағдыларын бекіту.
Сабақтың типі: Жаңа материалға есептер шығару оны игеру сабағы.
Жұмыс түрі: фронтальды, өздік
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, есептер шығару, топпен, жеке жұмыс,
проблемалық оқыту

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Бүгін біз құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығарамыз,
"Жай сандар мен құрама сандардың қандай айырмашылығы бар?" деген сұраққа жауап беруге тырысамыз. Сабағымыз саяхат түрінде өтеді.

2. Ауызша жаттығу
• Айырмасы 2-ге тең екі жай санды қандай сандар дейміз?
• Егіз сандарға мысал келтір?
• қандай сан жай сан және құрама сандар тобына жатпайды?
• Қандай сандар құрама сан деп аталады?
• Құрама сандарға мысал келтір?
• 2 санның еселіктерін ата
• Жай сандарды көбейткенде қандай сан шығады?
• Жай сандарды қосқанда қандай сан шығады?
• 5 санының бөлгішін ата?
• 10 санының бөлгіші ата?
Оқушылар биыл біз Қазақстан Республикасының 25 жылдық мерей тойын атап өтеміз сіздер осыған орай қандай өлең шумақтарын білесіздер?
Ал енді біз поезға отырып саяхатымызды бастайық.

3. Жаңа сабақты игеруге есептер шығару.
3. 1. Мына натурал сандардың барлық бөлгіштерін табыңдар: 1, 7, 12, 26, 31

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 34
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 34
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика