Білімділер поралы

Жай сандар және құрама сандар

Сабақтың тақырыбы: Жай сандар және құрама сандар.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға жай сандар мен құрама сандарды және құрама сандарды көбейткішке жіктеуді үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың есте ұстау, өз бетінше қорытынды жасау қасиеттерін дамыту, сөздік қорын молайту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды еңбектенуге, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа және достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа ұғым меңгерту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау.
Сабақтың құрылымы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ой - қозғау.
III. Жаңа сабаққа дайындық.
IV. Жаңа сабақты түсіндіру.
V. Оқулықпен жұмыс.
VI. Сергіту сәті.
VII. Қатесін тап.
VIII. Тарихи аялдама.
IX. Үйге тапсырма.
X. Сабақты қорытындылау.
XI. Бағалау.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Оқушылармен амандасу.
2) Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу.
3) Сыныптың тазалығына мән беру.

II. Ой - қозғау.
1) Қандай цифрларды жұп цифрлар деп атайды?
2) Қандай цифрларды тақ цифрлар деп атайды?
3) Қандай натурал сандар 2 - ге бөлінеді?
4) Қандай натурал сандар 5 - ке бөлінеді?
5) Қандай натурал сандар 10 - ға бөлінеді?
6) Қандай натурал сандар 3 - ке бөлінеді?
7) Қандай натурал сандар 9 - ға бөлінеді?

III. Жаңа сабаққа дайындық:
1) Мына сандардан екі ғана бөлгіші бар сандарды бір жолға, екіден көп бөлгіші бар сандарды екінші жолға жазыңдар: 2, 5, 6, 8, 11, 15, 16, 17, 32, 43, 45, 51, 67, 69.
2) 1 - ге және өзіне ғана бөлінетін 6 екі таңбалы сан жазыңдар.

IV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Үйге алдын - ала даярлық тапсырмасы беріледі. (Кесте бойынша барлығын үйге беру, оқып тексеру, біреуін тақтаға жазу)
35 ------ 1, 5, 7, 35. Демек 35 санының бөлгіштер саны төртеу.
Әр топтан бір - бір оқушы шығып, кестедегі қалған сандардың бөлгіштері мен бөлгіштер санын айтып түсіндіреді.
Қорытынды: Жай сандар деп қандай сандарды атаймыз? Ал құрама сандар деп қандай сандарды атаймыз? 1 саны қандай сан? 0 цифрымен аяқталатын жай сан бар ма? Жұп жай сан бар ма? Егіз сандар дегеніміз не?

V. Оқулықпен жұмыс.
I - деңгей: №648, №649, №651.
II деңгей: №656(2), №657(2).
III деңгей: №665.
№648.
Жай сандар: 97, 139, 311, 503, 641, 991.
Құрама сандар: 66, 128, 201, 450, 502, 864, 879.
№649.
13, 15, 17, 35, 37, 57, 31, 51, 71, 53, 73, 75.
1) Жай сан: 13, 17, 31, 37, 53, 71, 73.
2) Құрама сан: 15, 35, 51, 57, 75.
№651. 1, 3, 6, 7, 9, 15, 23, 28, 37 сандарынан
1) Бір ғана бөлгіші бар сан: 1.
2) Екі ғана бөлгіші бар сан: 3, 7, 23, 37.
3) Екіден көп бөлгіштері бар сан: 6, 9, 15, 28.
№656. Натурал санның 2 - ге, 3 - ке, 5 - ке және 9 - ға бөлінгіштік белгілерін пайдаланып, дәлелдеңдер: 2) 17, 23, 43, 67, 89, 103 сандарының жай сандар екенін:

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№18орта мектеп мемлекеттік мекемесі.
Математика пәні мұғалімі
Орынбаева Салтанат Ахметовна

Жай сандар және құрама сандар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 36
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 36
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика