Білімділер поралы

Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы

Алгебра 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға квадрат теңдеудің шешімдерін табуға арналған формула мағынасын, дискриминант ұғымын түсіндіріп, квадрат теңдеудің D>0, D<0 және D=0 болған жағдайлардағы шешу жолдарын түсіндіріп, өз беттерімен жаттығулар орындауға баулу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: Сабақта алған білімдерін орынды пайдалану.

Сабақтың көрнекілігі: Анықтамаларға келтірілген мысалдар, интерактивтік тақтада көрсетілген мультимедиялық сабақ, орындалған ерекше жаттығулар
Техникалық құралдар Компьютер, интеактивтік тақта
Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, жұптық жұмыстарды пайдалану
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, информатика
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар Дискриминантты, квадрат түбірлерді табу формуласын тиімді пайдаланып, өз беттерімен жаттығуларды орындай білу.

I. Ұйымдастыру
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа сәтттілік тілеу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша анықтамаларды, формулаларды, әр - түрлі дәлелдемелерді қайталатып, естеріне түсіреді. Үйге берілген N 239 - ы, №240 - ы жаттығуды тексеріп, 2 оқушыны тақтаға шығарып, орындаған жаттығуларын бүкіл сынып болып талқылайды.

ІІІ. Оқу - танымдық әрекетіне дайындық Өзіңді тексер!
Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды?
Квадрат үшмүше дегеніміз не? Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент a ≠0 шарты не үшін қажет?

Пән мұғалімі: Құрманғалиев Амантай Абитаевич

Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы ворд түрінде жүктеу
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы видео сабақты қарау
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 17
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 17
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика