Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Теріс сандарды қосу

04 маусым 2013, Сейсенбі
Категориясы: Математика
Пәні: Математика
Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: а) Теріс сандарды қосу алгоритмін білу
ә) Теріс сандарды қосу ережесін есеп шығаруда қолдануға үйрету
б) білімділікке, белсенділікке, өз бетінше жұмыс жасауға, ұқыптылыққа, ізденуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: жаңа білім меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрсету
Сабақтың көрнекілігі: тест тапсырмалары, графикалық диктант
Пәнаралық байланыс: физика

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесіп олардың және сынып бөлмесінің сабаққа әзірлігін тексеру, келмей қалған оқушыларды анықтау.

ІІ Өткен сабақты пысықтау
«Кім жүйрік?» сәйкестендіру тесті
-(- 27) 27
-(+17) - 17
-(- 25) 25
-(+8) - 8
-(+2, 5) - 2, 5
-(+12, 4) - 12, 4

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту.
Мысал. Түсте ауаның температурасы - 30С болды, кешке - 40С - қа өзгерді. Кешке ауаның температурасы неше градус болды? температурасын табу үшін - 3 санына - 4 санын қосу керек.- 3+(- 4)=- 7
В А О
- 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 0 1 2 3 4 5 6 7

Екі теріс санды қосу үшін:
1. Қосылғыштардың модулдерін қосу керек;
2. Шыққан санның алдына минус (-) таңбасын қою керек.
Екі теріс санның қосындысы - теріс сан.
Мысалдар:- 8+(- 5)=- 13
Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: а+в=в+а
Қосудың терімділік қасиеті:(а+в)+с=а+(в+с)
- 2+(- 3) =- 3+(- 2) =5
(- 5+(- 6))+(- 7) =- 5+((- 6)+(- 7))=- 18

Графикалық диктант иә, жоқ
1. Координаталық түзудің бойында - 4, 5 пен - 2 арасында екі бүтін сан бар
2. - 4, 555>- 4, 5
3. Егер - х>0, онда х 0
4. Егер – х болса, ол теріс сан емес
5. Кез келген теріс емес сан теріс саннан кіші
6. Нөл кез келген теріс емес саннан үлкен
7. Координаталық түзуде үлкен сан оң жақта кескінделеді
8. Егер теріс санның қайсысының модулі үлкен болса, сол сан кіші

Тест жұмысы.
1. Қосуды орында:- 11, 6+(- 4, 8)
А/15, 9
В/ - 7, 1
С/- 16, 4
Д/ 7, 1
2. Азайтуды орында: - 4, 7+(- 3, 1)
А/ - 1, 6
В/ - 7, 8
С. 1, 6
Д/ - 7, 8
3. Амалды орында: - 5+(- 0, 3)
А/ - 5, 3
В/ - 0, 15
С/ 15
Д/ 1, 5
4. Амалды орында: - 1, 2+(- 4)
А/ - 3
В/ - 5, 6
С/ 3
Д/ - 0, 3
5. Теңдеудің түбірін көрсет: |х|+1=4
А/ - 5; 5;
В/ - 3; 3;
С/ - 3
Д/ 6; - 6

IV Жаңа сабақты бекіту
Деңгейлік тапсырмалар орындау
“А”деңгейі №420есеп I - топқа
№421 есеп II - топқа
№429 есеп ІІІ - топқа
“В” деңгейі
I - топқа №430 есеп 1)- 4)
II - топқа №431 есеп 1)- 3)
ІІІ - топқа №432 есеп 1)- 2)

Сабақты қорытындылау
«С» деңгейі
№438 есеп
VI Оқушыларды бағалау
Оқушыларды біліміне қарай бағалау (фишкаларды жинау)
VII Үйге тапсырма: №420 -№430 есептер шығару
18 858
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Рационал сандарға амалдар қолдану. Теріс сандарды қосу
Рационал сандарға амалдар қолдану. Теріс сандарды қосу
Оқушылардың теріс сандарды қосу тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу;
Рационал сандарды көбейту
Рационал сандарды көбейту
Рационал сандарды көбейту ережелерін түсіндіру, оны есептер шығаруда дұрыс қолдана алуға үйрету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Оқушыларға рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу дағдысын қалыптастыру, есептер шығаруға үйрету.
Жай бөлшекті қосу
Жай бөлшекті қосу
Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, бөлшек сандарының бөлімдері бірдей, әртүрлі болып келген бөлшек бөліктерін қосуды білу және теріс сандарды қосу анықтамасын білу, есептер шығаруда теориялық білімдерін қолдана алу.
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептер шығару
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептер шығару
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептерді шығаруға үйрету. Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Жаңа Қаратон поселкес,і №23 жалпы білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Баймухашева Лиза Қожантайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×