Білімділер поралы
Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы Шаховское орта мектебінің математика мұғалімі Кәсенова М.Н. Оқушылар арасында өзара көмек ұғымын, достықты тәрбиелеу .Математика пәнін үйренуге деген қызығушылығын арттыру.
Жариялаған dva1987   Категориясы: Математика
Избасар Лаура Разаковна учитель математики, школы – лицея № 266 Кызылординская область, Казалинский район, кент Айтеке би Тема урока: Умножение и деление десятичных дробей на натуральное число Тема урока: Умножение и деление десятичных дробей на натуральное число Цель урока: Повторение темы урока умножение десятичных дробей на натуральное число.
Жариялаған Манас   Категориясы: Математика
Сабқатың мақсаты: Білімділік: Сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін үйрету, Коамер, Гаусс әдістерін және Кері матрица әдісінде жүйенің шешімдерін табуды үйрету. Сызықтық бағдарламалаудың модельдерін құруды үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу; Дамытушылық: Оқушылардың ойын жеткізу білуін және ой өрісін дамыту.
Жариялаған zhanseit   Категориясы: Математика
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Қабанбай ауылы, Б. Майлин орта мектебінің математика пәні мұғалімі Юсбекова Анар Пазылбекқызы
Жариялаған yusbekovaanar   Категориясы: Математика
Конус. Қиық конус. 1. Қиық конустың табан радиусі 10см және 4см, ал биіктігі 8см. Қиық конустың жасаушысын табыңдар. 2. Конустың жасаушысы 5см, табанының радиусі 4см. Толық бетінің ауданың табыңдар. 3. Қандай фигураны айналдырса конус шығады? а) Дөңгелекті диаметрі арқылы айналдырғанда б) Тік төртбұрышты диагональі арқылы айналдырғанда. в) Тік бұрышты үшбұрышты гипотенуза арқылы айналдырғанда. г) Тең бүйірлі үшбұрышты бүйір қабырғасы арқылы айналдырғанда. д) Тік бұрышты үшбұрышты катеті арқылы айналдырғанда.
Жариялаған kunzila   Категориясы: Математика
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Басықара ауылы, № 182 мектептің математика пәні мұғалімі Ахметова Мархаббат Жанайқызы
Жариялаған ramuk_b   Категориясы: Математика

Трапеция

ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы,М.Әуезов атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Қали Орынтай Төкенқызы
Жариялаған Орынтай   Категориясы: Математика
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 82
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 82
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика