Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға ондық бөлшек туралы ұғымды меңгерту.
Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін айыра білуді қалыптастыру.
Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қойылуымен ондық таңбалар санын қалай анықталуын түсіндіру.
Оқушылардың ондық бөлшектерге амалдар қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру.
2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау, білім талдау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: проектор, деңгейлік тапсырмалар, кестелер
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Сабақ жоспарымен таныстыру.
3. «Білімді мыңды жығады» сағаты (сұрақ - жауап)
4. «Білімді тексеру» сағаты
5. «Ұшқыр ойдан ұтымды жауап» (тест)
6. Сергіту сәті
7. Сөз мәніне үңілсек(мазмұнды есептер)
8. Сабақты бекіту. Қорытындылау.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу, оқу - құралдарын тексеру.
2. Сабақ мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын тексеру
Үйге берілген есептердің жауабын сұрау арқылы тексеру.
Шаттық шеңбері арқылы сабақты бастаймыз.
3. «Білімді мыңды жығады» сағаты
Ондық бөлшек дегеніміз не?
Ондық бөлшектің соңына нөл тіркегеннен ол сан...
2, 5 = 2, 50 = 2, 5 00 = 2, 5 000
Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі.
Ондық бөлшектерді көбейту ережесі.
Ондық бөлшектерді бөлу ережесі.
4. Білімді тексеру
5. «Ұшқыр ойдан ұтымды жауап» (тест)
1. Ондық бөлшек түрінде жаз: 3 14/10;
а) 3, 4
ә) 0, 34
б) 34
в) 0, 034
с) 0, 340
2. Қосуды орында: 19, 07 + 3, 23
а) 2, 3
ә) 22, 3
б) 2, 23
в) 223
с) 0, 223
3. Теңдеуді шеш: х – ( 17, 035 – 13, 965) =220, 1
а) 22, 348
ә) 2, 23485
б) 223, 17
в) 2, 2317
с) 223
4. Ондық бөлшектерді көбейт: 21, 6*50
а) 108, 1
ә) 10, 8
б) 1, 080
в) 1080
с) 0, 108
5. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыр: 4, 34
А) 434/100
ә) 34/10
б) 434/1000
в) 34/100
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.