загрузка...

Ханталапай ойыны

Қызылорда облысы, Әйтеке би кенті,
№7 "Балдырған" балабақшасы
Музыка жетекшісі: Марат Роза Маратқызы

Тақырыбы: «Ханталапай» ұлттық ойыны.
Мақсаты: Балаларға «Қазақтың ұлттық ойындары» туралы мәлімет беру. Ұлттық ойынға деген қызығушылығын арттыру. Балалардың ойлау, көру қабілеттерін дамыту. Балаларды әдептілікке, ұйымшылдыққа, мергендікке, шапшаңдыққа, бірін - бірі сыйлауға тәрбиелеу. Балалардың жылдамдығын жеделдету, жүйке жүйелерін шыңдау, тілін дамытып, ойда сақтау қабілеттерін жетілдіру.
Әдіс – тәсілі: Еске түсіру, қайталау, көрсету, түсіндіру, ойын, ойлау.
Пайдаланылған
құрал - жабдықтар
мен көрнекіліктер: Киіз үй түрінде безендіру, қоржын, асықтар, компьютер,
видео - ролик,

Балаларды жинап ойынға шақыру.
Музыка жетекшісі:- Балалар біз қайдамыз?
Балалар: - Киіз үйде.
Музыка жетекшісі:- Олай болса «Киіз үй» ойын қимылымызды еске түсіріп
жіберейікші, кәне?

«Киіз үй» музыкалық ән – ойыны:
Көтеріліп шаңырақ,
Керегелер керілер.
Уықтары шаншылып,
Өрімдей боп өрілер.
Қол ұстассақ айнала,
Киіз үй болып көрінер – деп қимыл - қозғалыста балаларды шеңбер бойына жинайды.
/Балалар бірге мәтініне сай қимыл - қозғалыста болып қайталайды/

Музыка жетекшісі:- Балалар, киіз үйдің ішінде болатын киіз үй жабдықтарын, тұрмыс заттарын еске түсіріп атап айтайықшы.
- Керегеде не ілулі тұрады?
Балалар: - Сандық, бесік, көрпе, киіз, алаша т. б.
Музыка жетекшісі: - Жарайсыңдар, ал менің қолымдағы не?
Балалар: - Ұлттық аспабымыз домбыра, түлкі терісі, қоржын.
Музыка жетекшісі: - Дұрыс айтасыңдар, қоржын. Ал енді бұл қоржынның ішінде
не бар деп ойлайсыңдар?
Балалар: - Асық, көп асық.
Музыка жетекшісі: - Алдымен біз жайғасып отырып алайық.
/Балалар көрпеге жайғасып отырады/
- Бұнда көп асықтар бар. Сендер асықпен ойналатын қандай ойын түрлерін білесіңдер?
Балалар: - «Асық ату», «Ханталапай».
Музыка жетекшісі: - Тамаша! Ендеше мен сендерді «Ханталапай» ойынын еске
түсіріп, ойнауға шақырамын. Ойын ойнауға дайынбыз ба?
Балалар: - Дайынбыз.
Музыка жетекшісі: - Балалар, мен сендерді алдымен ойынның мақсатымен және ойынның шартты ережесімен таныстырып өтейін.
/балалардың назарын экрандағы роликке аудару/
Балалар экранға қарап, қызыға көріп тамашалайды.
Музыка жетекшісі:«Ханталапай» ойыны. /Ойын шартын түсіндіріп, ойын
ойнауға шақыру/
- Талапай - ау, талапай,
Табылды ойын алақай! – деп асықтарды ортаға шашамын.
Балалар ойын шартын түсініп, ойынды өз ережесімен сұрақтарға жауап беріп ойнайды.
Тапсырма сұрақтар:
 Елбасымыз кім?
 Біздің ұлтымыз қандай?
 Біздің қазақ елі екенімізді танытатын рәміздерді ата?
 Жақында қандай мерекелер тойланды?
 Біздің ұлттық аспаптарды ата?
 Қазақ ұлттық ойын түрлерін ата?
 Туымыздың түсі қандай?
 Туды ненің бейнесі бейнеленген? т. б.
Балалар берілген тапсырмаларды орындап ойынға қызығушылықпен атсалысады.
Балаларды марапаттап, номинациялар беріледі.
«Мерген бала» Дамирге,
«Зерек бала» Дарынға,
«Алғыр бала» Әлібиге беріледі.

Жеңістерімен құттықтап, «Қара жорға» биін билеуді ұсыну
Балалар қуанып, марапаттарын алып, барлығы бірге би - билейді

Күтілетін нәтиже:
Біледі: - ұлттық ойын түрлерін, ойын шартын орындауды, сұрақтарға жауап бере білуді, қимыл - қозғалыста болуды.
Игереді: - ойын мәтініне сай қимыл бере білуді, ойынның шартына сай әрекет жасауды.
Меңгереді: - ойынды түсініп, асықпен дәлдікке көздеуді, тапсырманы орындап ойнауды.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 33
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 33
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Ана – өмірдің шуағы
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Трансформер
  • Еркебұлан
    Жазған: Еркебұлан
    Мына жаңалықта: Қазақша шрифтер
  • Камронбек
    Жазған: Камронбек
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика