Білімділер поралы

Көңілді ноталар

Музыка жетекшісі: Басшиева Л. К.

Білім беру саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Музыка
Тақырыбы: Көңілді ноталар
Мақсаты: Музыкалық ойындар арқылы балалардың денсаулығын, шығармашылығын нығайту. Музыканы мұқият тыңдай отырып ести білуге, ырғақтарды айыра білуге үйрету. Музыкаға әсерлену, дыбыс жоғарылығын ажырату қабілетін дамыту. Музыкалық ойындар арқылы музыкаға қызығушылықтарын арттыру. Әуенді ноталарды түстеріне байланысты ажырата білуге үйрету. Музыкалық репертуар: В. Тюльканов — «Марш»
«Сәлемдесу жаттығуы” Г. Абдарахманова, Н. Шахина. "Қандай ырғақ"
Мотивациялық - қозғаушылық
Педагогтың іс - әрекеті
Балалар музыка залына марш екпінімен кіреді.
Амандасу.
Шеңберде марш екпінмен қимылды қозғалыс жасату.
Сәлеметсіздер ме балалар?
Балалар, біздер музыкалық оқу іс - әрекетімізді бастамас бұрын музыканы тыңдау үшін құлағымызға жаттығу жасаймыз.
Мұрынмен дем алып, сол демді үнемді түрде қолымыздағы гүлді үрлеу арқылы сыртқа шығара отырып үрлейміз.
Енді балалар дауыс жаттығуларын жасаймыз.
Ля Ля ЛЯ ЛЯ Ля Ля ля
Ля Ля ЛЯ ЛЯ Ля Ля ля
Ми МИ ми ми ми ми ми
Ми МИ ми ми ми ми ми
Жарасып тұр сәніміз,
Ән шырқайық бәріміз.
Естіген жұрт таң қалсын,
Әдемі ән шырқалсын.

Балалар, менің қолымдағы суреттен ненің бейнесін көріп тұрсыңдар?
Кемпірқосақта неше түс бар.
Балалар, біздің музыка әлемінде де 5 қара сызықтың бойында скрипка кілті 7 нотаның түсі осы түстермен белгіленеді
1 - нота қызыл түс
2 - нота қызғылт сары түс
3 - нота сары түс
4 - нота жасыл түс
5 - көгілдір түс
6 - көк түс
7 - күлгін түс

Осы ноталар өздеріне сәйкес дыбысталады.
Ойын: «Ноталар үйіне қонаққа барамыз» саусақ қимылдары арқылы ноталар үйіне моншақты орналастыру.
Балалар, кішкене отырып дем алайық.
Ойын: “Қандай ырғақ” Мен сөзін айтамын, ал сендер аспаппен ойнайсыңдар.
Даңғыраны ұр қатты,
Дәл қайтала ырғақты.
Тоғайда көп тоқылдақ,
Үн естілді тоқылдап.
Тоқ тоқ тоқ,
Тоқ тоқ тоқ.
Даңғыраны ұр қатты,
Дәл қайтала ырғақты.
Күн күркіреп жарқылдап,,
Бұршақ жауды сартылдап.
Сарт сарт сарт сарт,
Сарт сарт сарт сарт сарт.
Жарайсыңдар! Рахмет!

Әр нота түстермен белгіленген
«Көңілді ноталар» ойынын ойнайық. Бәріміз шеңбер құрып отырамыз, берілген түстерді ретімен қоямыз.
Әр балаға жеті нота салынған қаптамалар беріледі, жетекші айтуымен орналастырады. Соңғы нота қойылған соң орындарынан тұрады.
Балалар, қараңдаршы, біздің құрастырған түстерден ненің бейнесін көріп тұрмыз?
Енді балалар, осы түстерді, яғни ноталарды аяқ қимылы арқылы тауып алайық.
Жарайсыңдар балалар! Сендерге бүгінгі оқу әрекетіміз ұнады ма? Мен сендерге көңілді ноталар таратамын. Осы ноталар арқылы қонақтарға көңіл күйімізді көрсетейікші.
Марш екпінмен залдан шығып кету.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Нота туралы мағлұматтар беру.
Игереді: Әр түрлі ойындар арқылы ноталар дыбысын, түстерін нота сызықтарына орналастыруға үйрену.
Меңгереді: нота туралы түсініктерді ұғына отырып, ойнау дағдылары қалыптасады.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 36
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 36
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика