Білімділер поралы

Ән айту дағдылары 2/4 өлшемі

Ән айту дағдылары 2/4 өлшемі
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың музыкалық сауатын ашу, ой өрісін дамыту.
Білімділігі: Әндерді нотамен сольфеджио оқуға үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың жан - жақты ойлауын, ізденуін дамыту, музыкалық сауатын тереңдету, шапшаңдыққа тәрбиелеу, ой өрісін кеңейту.
Тәрбиелілігі: Музыкалық шығармаларды тыңдау немесе орындау кезінде алған әсерлену арқылы тәрбиелеу.
Сабақтың өтілу әдісі: Баяндау, ой түйіндеу, сұрақ жауап.
Сабақтың көрнектілігі: Нота сауаты көрнекілік плакаттар, көшпелі экранда дайындалған слайд, ән кітаптары, таспалар.

Сабақтың өтілу мақсаты: Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу;
2. Өткен сабақтарға қайталау, үй тапсырмасын сұрау;
3. Үй тапсырмасына қорытынды, дауыс жаттығуларын жасату;
4. «Қазақстан» әнін жатқа орындау;
5. Жаңа сабаққа зейіндерін аудару;

Ән айту дағдылары. (а, о, и, у, е дауысты дыбыстардың дұрыс орындалуы) 2/4 өлшемі.

Ән айту дағдылары төрт мақсатта орындалады.

1. Ән айту барысында дауысты тәрбиелеудің әр түрлі аралас түрлері пайдаланылады,
Біреуінде ішпен, екіншісінде кеуде клеткасымен, ал үшіншісінде төменгі қабырға ұлғаяды. Қазіргі ән айту тәжірибесінде ішпен демалудың кең түрі тараған. Ән айту дағдыларын меңгеру барысында 3 ережені түсіні керек.
1 - ереже демді тез және елеусіз алу керек (иықты көтермей)
2 - ереже ішке алған демді музыкалық бір сөйлем біткенше жеткізе білу.
3 - ереже дем шығаруды біртіндеп және біртегіс шығару (жағылған жарыққа үрлеген тәрізді)
Дем алу ән айту комплексінің бір бөлігі.
Дауысты дыбыстардың вокалдық жұмысы барысында көбірек қолданылатын «а» дыбысы болып табылады. Бұл дыбысты айту кезінде жақ төмен түсіріліп, ауыз қуысы кең ашылады, жұтқыншақ қысаң боп тұрады.
«О» дауысты дыбысы «а» дыбысының қасиеттерін меңгереді, ал бірақ тембрі бойынша күңгірттеу болады.
«И» дауысты дыбысы бір жағынан жоғары позицияны табуға мүмкіндік беретін дыбысталуы өткір дыбыс. Барлық дауысты дыбыстардың ішіндегі «у» дыбысы терең немесе айғайламай шығаратын дыбыстардың бірі.

2. Мақсаты. Дауыссыз дыбыстар ұяң және қатаң болып бөлінеді. Ұяң дауыссыздарды айту барысында дауыс шымылдығы қосылады. Ол дыбыстар б, в, г, д, з, л, м, р. Ал қатаң дауыссыздар да дауыс шымылдығының көмегінсіз жасалады. Ол дыбыстар к, п, е, т, ф, х, ц, я, ш, щ.
Ұяң дауыссыздар арасында вокалдық дыбысталу элементтерін құрайтын мұрын жолды үнді дыбыстары (сонорные) деп те бөлінеді. Оларға л, м, н, р, ң дыбыстары жатады. Ән айтуда бұл дыбыстардың да маңызды рөлі бар.

3. Мақсаты. Дауыстылардың ширақтылығын тәрбиелеу.
Дауыстардың ширақтылығы анық дикцияның және байланыстыра айта білудің бұрын меңгерген дағдылары негізінде алынады. Дикция дегеніміз - сөйлегенде, өлең, тақпақ айтқанда сөздің және буынның ашық, айқын айтылуы. Мұндай дағдылар болмаса динамикалық және шапшаңдық нюанстарымен берілген шығармаларды орындау дыбыстық және дикциялық жағынан сапасыз болады. Дауыстың икемділігі немесе жылдамдығы өте кең ұғым.

4. Мақсаты. Көп дауыстылықты айтудың қарапайым дағдыларын меңгерту. Көп дауыстылықты әдемі айту негізі болып, дауысты дыбысқа құрылған әнді дұрыс айту негізінде жасалатын интонациялық таза унисон (унисон – бір дауысқа айтылатын дыбыс үндестігі).

2/4 өлшемі
1 и 2 и
2/4 өлшемі нота кілтімен қатар нота сызығына жазылады, бұл әннің өлшемі 2 ге тең екенін көрсетеді. Мысалы, “Біздің ән”

Сергіту сәті
Адасқан әріптер
Н Б А Р Б Д З И
О Ж Е Қ Я Т І Г
Т Ф М П Е Ы Ш Л
А К Ь Р Д И О Н

Сабақты қорытындылау: Сұрақ - жауаптар арқылы
1. Әнші болу үшін ең алдымен не керек?
2. Ән айту дағдылары неше мақсатта орындалады?
3. 1 - 2 ші мақсаты қандай?
4. 3 - 4 ші мақсаты қандай?
5. Үш ережені ата?
6. 2/4 өлшемін жасап көрсету?

Үйге тапсырма:
Ән айту дағдыларының мақсаттары мен ережелерін жатқа айту.
2/4 өлшемінде жаттығулар жасау.

Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
Аудандық оқушылар үйі
«Жеке ән» үйірме жетекшісі:
Н. Қарымсақова
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 511
Қолданушылар: 6
Қонақтар: 505
Роботтар: 4
Gulaiym togzan Серікбай Самал medetgulzhan 19жадыра82
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика