Білімділер поралы
загрузка...

Мен және менің мектебім

Сабақтың тақырыбы: Мен және менің мектебім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау.
2. Соль ми ноталарының биіктігін естіп анықтау.
3. Әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Мектеп Школа School

Сабақтың басы
Қоңырауды соғамыз
Ертеңгілік шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен Соль, ми ноталарының биіктігінде құрылған әуенмен үш тілде сәлемдесу: Сәлеметсіңдерме балалар!
- Здравствуйте дети - Hello, children!»
Оқулықтағы жұмбақты шешу арқылы ән тақырыбын ашу
- Балалар бұл қандай құрал? Қоңыраудың үнін естігенде неге өз орындарыңа асықтыңдар?
- Қоңырау үні балаларды мектепке шақырады, сабақ басталатынын білдіреді
Дауыс жаттығуы Соль, ми ноталарында
«Сылдыр, сылдыр қоңырау,
Сыңғырлаған көңіл - ау»

Сабақтың ортасы
Жаңа сабақты түсіндіру
(Т, МК) Оқушылар оқулықтағы сурет бойынша өзі білім алып жатқан мектебі туралы әңгімелейді.
(Ұ) Ән үйрену: А. Меңжанова «Біз мектепке барамыз»

Оқушыларға сұрақ: Әнді қалай (қатты, жұмсақ) орындаған дұрыс?
Қорытынды: Ән жұмсақ, әуенді, сазды орындалады. Содан кейін әннің ырғағына сәйкес қол шапалақтай отырып орындау
«Біз мектепке барамыз» әнінің көңіл күйіне қарай келетін смайликті таңдау, неге оны таңдағанын түсіндіру, әнні көңіл - күйін ажырату
(Ұ) Үштілділік Мектеп Школа School
(Т) Топқа бөлінген оқушыларды тапсырма. Топ атауы мектеппен байланысты болу керек
1-топ - Әнні мазмұны не туралы?
2-топ Сен мектепке не үшін келесің?
3-топ Үлгілі оқушы қандай болу керек деп ойлайсың?
Барлығына Музыка сабағында не үйренесің?
Оқушылар өзінің мектепке не үшін келгенін, өздерінің алға қойған мақсатын орындау үшін қандай оқу құралдарын пайдаланатынын айтады. Оқулықта берілген сурет бойынша сыныпта болатын заттардың бірін таңдап, оның не үшін қажет екенін айтады.
Тапсырма: Берілген суреттер бойынша артық затты табу, не үшін артық екенін түсіндіру.
Музыкалық сауаттылық: Қоңырау – шулы аспап. Оны сілкіп ойнайды.
(Ұ) Музыка тыңдау «Қоңырау» А. Меңжанова қайырмасының әуені қоңырау аспабымен сілкіп ойналып, ән қайырмасында дыбыс биіктігіне көңіл аударылады.

Сабақтың соңы
Рефлексия
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.

Сабақ соңында оқушылар шеңберге тұрып, қимыл - қозғалыс жасайды - солға адымдау, оңға адымдау, 3 рет шапалақтау, пауза (төртке дейін санау) және басынан қайталау.

Жерұйық негізгі мектебінің музыка пәні мұғалімі
Калкешева Маншук Серикбаевна

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 259
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 256
Роботтар: 2
Gulzhaina Арайлым Бек данагул
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика