Білімділер поралы

Музыка әлеміне саяхат

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Тобы: ортаңғы №3
Білім беру саласы Шығармашылық
Оқу іс – әрекеті: Музыка

Тақырыбы: Музыка әлеміне саяхат
Мақсаты: балаларды музыка әлемімен жете таныстыру. Әуенді сергек айту,
тыңдау, ойын - қимыл арқыл ырғақты сезіндіру. Дауыстың ұзақтықтарын, биік және төменгі дыбыстарын ажыратуға баулу. Балаларға көңіл - күй сыйлап, музыка оқу іс - әрекеті бойынша білімдерін бекіту.
Әдіс - тәсілдері: сұрақ – жауап, орындау, қайталау.
Көрнекілігі: баян, синтезатор, интерактивті тақта, ноутбук, балалар аспаптары.
Билингвизм: жай - медленно - slowly, тез - быстро - fast, жоғары - высокий - alt, төмен - низкий - low

Мотивациялық қозғаушы бөлім
Балаларды залға көңілді әуемен кіргізеді. Шеңбер бойына орналасып әуенді амандасады. «Саламатсыздар ма балалар»
Шеңбер бойында ырғақтық жаттығулар орындату.
1. Марш
2. Аяқ ұшы
3. Аяқ өкшесі
4. Секіру
- Балалар сіздер сиқырлы музыка әлеміне саяхаттағыларыңыз келеме?
- Ендеше музыка әлеміне «Полька» биімен жетіп алайық

Ұйымдастырушы - ізденуші бөлім
Балалар орындықтарына жайғасады. Сахна ашылып артынан сыйқырлы тақта шығады.
Тақтадан екі аспапшы сөйлейді. Аудио таспа жіберіледі.
- Балалар қандай ғажап әлем. Мына сыйқырлы тақта бізге музыка әлемімен жете танысуға мүмкіндік береді. Ол үшін бізге бірнеше аялдамалардан өтуге тура келеді. Дайынбыз ба?
Бірінші аялдама «Вокалия»
Әнді жақса айту үшін не керек?
Бұл тапсырмады берілген ұзақтықтар бойынша «ууу» дыбысын шығара отырып дауысқа жаттығу. бізде дыбыстар жоғары - высокий - alt, төмен - низкий - low болып келетінін білеміз.
Ән айту: « Нұрлы көктем»
Екінші аялдама «Ырғақ»
Бұл аялдамада «Алақандар мен табандар» ойынын ойнаймыз. Берілген суреттегі ұзақтықтар бойынша алақандарымызды немесе табандарымызды топылдатамыз.
Үшінші аялдама «Үйде не болып жатыр» балаларға 3 жанрдағы әуен ұсынылады.
Әуенді тыңдай отырып жанрға сәйкес карточкалармен белгілеу. 3 бала тақтадан орындас, қалған балалар орындарынан орындайды.
Әуен тыңдау
1 би «Полька»
2 ән «Спорты хор»
3 марш «Ағаш солдаттар»
Төртінші аялдама «Аспаптарды ажырат»
Балаларға екі ұнғыма ұсынылады. Үрмелі және ұрмалы аспаптарды ажырату арқылы орналастырады.
Тапсырма аяқталған соң
«Адам оркестр» мультфильмі қосылады. Мультфильм аяқталған соң «Жарадыңдар бүлдіршіндер. Біз берген тапсырманы орындау арқылы әлемімізге қош келдіңіздер. Сіздерден қонақ кәде сұраймыз» аудио таспадан жіберіледі.

- балалар біз қандай аспап түрінде өнер көрсетіп жүрміз?
«Көңілді аспаптар» Д. Шостакович

Музыка әлемімен қоштасып балабақшамызға қайтайық
- Жарадыңдар балар біз сыйқырлы тақта берген тапсырмаларды орындап біздің алдымыздан «Музыка әлемі» ашылды.
Біз бұл әлемде нені білдік?

Атырау обылысы,
Атырау қаласы КМҚК №21
«Алтын кілт» балабақшасының ІІ санатты саз жетекшісі
Айтжанова Құралай Бекболқызы

Музыка әлеміне саяхат. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 319
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 317
Роботтар: 3
Balzhank da73
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика