Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Музыка
Драма үйірмесінің бағдарламасы мен тақырыптық жұмыс жоспары
оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, көркемдік, адамгершілік, азаматтық тәрбие беру; оқырмандық, көрермендік талғамды қалыптастыру;...
Балаңызды мерекеге қалай дайындау қажет? /ата - анамен жұмыс/
Балабақшадағы ертеңгіліктер мен мерекелер ата - аналар мен балаларға мықты күйзеліс. Десек те, ертеңгілік бұл балаларға арналған шығармашылық кеш. Бұнда балалар осы күнге дейінгі үйренген білген, алған білімдерін еске тісіріп, еркін іс - әрекетте...
Құт береке мейрамы, Наурыз жасасын!
Наурыз өте көнеден келе жатқан мейрам. Халқымыз аса үлкен дайындықпен қарсы алатын Ұлыстың ұлы күнінің ерекшелігін балаларға айтып түсіндіру. Қазақтың салт - дәстүрін, ұлттық дүниетанымын, ұлттық ойынын, ұлттық киімін насихаттап көрсету....
Күй және симфония
Күй дәстүрінің өміршеңдігі мен Қазақстандағы симфониялық өнердің дамуы жайлы әңгімелеу. Балаларға домбырада ән - күй орындаудағы шеберліктерін, әдіс - тәсілдерін шыңдау....
Абай в музыке
Дать понять и почувствовать красоту правдивость музыки Абая то, что она обогащает культуру современности, что в ней отражены мысли и чувства гражданина и патриота, стремящегося повести свой народ к культуре, просвещению, к лучшей жизни....
Мен және менің мектебім
Таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау. Соль ми ноталарының биіктігін естіп анықтау....
Ән айту дағдылары 2/4 өлшемі
Біреуінде ішпен, екіншісінде кеуде клеткасымен, ал үшіншісінде төменгі қабырға ұлғаяды. Қазіргі ән айту тәжірибесінде ішпен демалудың кең түрі тараған. Ән айту дағдыларын меңгеру барысында 3 ережені түсіні керек....
Домбыра сыныбында шығармашылық бастаманы тәрбиелеу
Жеке тәрбиелеу кезінде оқушыға әсер беру түрлері өте көп. Солардың бірі педагогтің оқушыға эмоционалды әсер етуі. Мұғалім өзінің музыкаға деген көзқарасы мен шығарманы оқып - тануы арқылы оқушыға әсер етеді....
Аспапта ойнауға үйретудің негізгі əдістері
Оқытудың тəсілі - əдіс элементі, оның құралдас бөлімі, əдісті тарату жолы. Мұғалім баяншының жұмысында қолданатын тəсілдер нұсқауға, ередеге бағыштау, ойнау бврысында ескертпелер, аспапта жекеленген дағдыларды, тағы басқаларды ойнау, əндету....
×