Білімділер поралы

Число имен существительных

Русская речь 5 класс
Тема урока: Число имен существительных
Цели урока: 1. познакомить учащихся с употреблением существительных в единственном и множественном числе; научить их определять окончания сущ - ных в этой форме.
2. развивать умения определять род и число сущ - ных, производить фонетический разбор слова, подбирать синонимы к словам.
3. воспитание внимательности и добросовестности при выполнении работ.
Тип урока: комбинированный
Методы и приемы: развитие речи, самостоятельная работа по карточкам.
Оборудование: раздаточно - дидактический материал

Ход урока:
I. Организационный момент
II. Постановка цели урока
III. Проверка домашнего задания.
1. Разбор по составу слов: окончание, книжный
2. фонетический разбор – ЛЕД
Работа по карточке
1. Определите род существительных
Здание, лед, окно, земля, полотенце, компьютер, тетрадь, рожь.
2. Допишите правило.
Имя существительное обозначает -------------------------- и отвечает на вопросы ----------? или ----------? Вопрос кто? ставится к ------------------------------ предметам, а вопрос что? Ставится к ----------------------------------------- предметам.
3. Распределите существительные по вопросам: кто? и что?
Бетонщик, отличник, строитель, дерево, журавль, книга, бревно, зеркало, бегун, крыло.
IV. Объяснение нового материала
Задание на доске: Образуйте мн. число, выделите окончание.
ТЕТРАДЬ -
БЕРЕЗА –
КНИГА -
ДОМ –
СТОЛ -
ЛЕС -
ПОМИДОР -
КАЛОШ –
• Имена существительные в русском языке, как и казахском, имеет два числа – единственное и множественное. Число существительного зависит от его количества. Во множественном числе существительное имеет окончание - и, - ы, - а. Например: земл - и, стол - ы, окн - а.

V. Закрепление материала
Развитие речи. Составить небольшой рассказ по рисунку, используя азбуку вежливости

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 101
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 101
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика