Білімділер поралы
загрузка...

Жаным толған жақсылық

Қызылорда облысы, Арал қаласы,
№64 орта мектептің бастауыш пәні мұғалімі
Абишова Жанар Жұматайқызы

Өзін - өзі тану пәні 3 сынып
Тақырып: Жаным толған жақсылық
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Сүйіспеншілік, мейірім, достық.
Сабақ мақсаты:
Балалардың жақсылық, махаббат адами қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік: Жақсылық пен махаббаттың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру,
Дамытушылық: Жақсылық жасай білу іскерліктерін түсіндіру,
Тәрбиелік: Қайырымдылыққа ізгілікке тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
Сабақтың типі: Жаңа білім беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап.
Көрнекі құралдар:, суреттер.
Пәнаралық байланыс: музыка.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың көңіл - күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. Бір - біріне тілектер айту.

2. Тыныштық сәті. Мен Нұрмын (релаксация)

3. Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен сабақта біз адамгершілік қасиеттерінің бірі «мейірімділік» туралы әңгімелескен болатынбыз.
Айтыңдаршы балалар, мейірімді адам ол қандай адам?

Мұғалім: Дұрыс айтасыңдар балалар, бойында мейірімділігі бар адамдар жан - жағына шуағын шашып тұрады. Мейірімділік жақсылық жасауға жетелейді.
Бүгін міне, жақсылық жасау туралы әңгімелесеміз.
Мәтінмен жұмыс
Сұрақтар:
1. Жан - ана туралы не ойлайсыңдар?
2. Ауыл тұрғындары туралы пікірлерің қандай?
3. Ауыл тұрғындарының орнында болсаң не істер едің?
4. Бұл әңгімеден қандай ой қорытуға болады?

4. Дәйексөз.
Ы. Алтынсариннің «Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе». Деген нақыл сөзінің мағынасын түсіндіремін. Яғни біреуге жақсылық жасап, жасаған жақсылығыңды бұлдап, міндет етпеу керектігін айтамын. Адамға жақсылық жасаған соң риясыз жасау керек. Шын көңілмен, жанашырлықпен адал ниетпен жасаған іс. Жасаған жақсылығымды қайтар деудің қажеті жоқ. Істеген ісіңе ақы сұрама деген.
Бекіту
Балаларға тамшы салынған суреттерді таратып, әр оқушы берілген тамшыға істеген жақсылығын жазып, жария етеді. Барлық тамшыны қосқанда дария көл болып, әр бала жасаған жақсы істерін сурет салып немесе жазып жеткізеді.
адамның жаны жақсылыққа толы болса, жер бетінде бейбітшілік болып, адамдар бақытты өмір сүреді. Ал ол үшін біз жақсы адамның ісі мен жаман істерді айыра білуіміз керек. Жақсылықты тек адамдарға емес қоршаған орта, табиғат, жан - жануарларға, құстарғада жасаймыз.

5. Әңгiмелеу. Мұғалім сыйы
Мультфильмнен үзінді «Арман мен Сауран»
Қай кейіпкер ұнады?
Арман мен Сауранның қандай айырмашылықтары бар?
Адамның бойынан басқа қандай қасиеттерді байқауға болады?

6. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.
І топ: Жақсылық кемесін құрастырамыз.
ІІ топ: Жақсылық нұрын саламыз
ІІІ топ: Сурет бойынша. Кейіпкерлерге қандай жақсылық жасауға болады.
(Постер қорғау)

7. Топпен ән айту. « Біз бақытты балдырғандар» Сөзі: М. Әлімбаев
Әні: Ө Байділдаев
8. Үй тапсырмасы.
Дәптердегі «Жақсылық бастауынан» тараған тармақтарға сұрақтың жауабын жазып келіңдер.
9. Қорытындылау, соңғы тыныштық сәтi.
Балалар көзімізді жұмып, жасаған жақсылықтарымызды есімізге түсірейік және жадымызда сақтап жүрейік.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 24
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 24
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
  • Максатулы
    Жазған: Максатулы
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика