Білімділер поралы

Табиғатқа деген сүйіспеншілік

Табиғатқа деген сүйіспеншілік
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Мақсаты: Табиғат әлеміне балалардың танымдық қызығушылығын арттыру, Табиғатқа, туған өлкеге сүйсіну, қамқорлық, сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
Міндеттері: Табиғатты аялау
Құрметтеу
Сыйлау
Қадірлеу
Қамқор болу

Табиғат - адам, өсімдік, жануарлар үндестігі

Табиғат дегеніміз не?
1. Тіршілік атаулының бар арманы – ауа
2. Тіршілік көзі – су
3. Табиғат байлығы – өсімдіктер
4. Орман сәні – құстар
5. Табиғаттың сұлу мүсіні – хайуанаттар.

Тыныштық сәті

Дәйексөз
«Адамдардың табиғатсыз күні жоқ,
Оны айтуға табиғаттың тілі жоқ»

Күнде таңертең сендер ояна салысымен, терезені ашып Табиғат - Анаға көз салып қарайсыңдар. Дәл бүгінгі күні табиғат - Ана бізді несімен қуанты, бізге не айтады? Олай болса, мен сендерді Табиғат - Анаға саяхатқа бірге шығуға шақырамын. Келісесіңдер ме? Өте керемет!
саяхатымыздың мақсаты: сендермен бірге қоршаған ортаға деген махаббат құндылықтары жайлы түсінігімізді кеңейтеміз, табиғатты сүюді, қорғауды, табиғат - Анаға сүйіспеншілікпен қарауды үйренеміз. Біз бүгін, табиғатпен сырласамыз, оны түсінуге тырысамыз. Біз бүгін, Табиғат - Анадан мейірімділікті үйренеміз!
Табиғат адамзаттың, жалпы тіршілік атаулының ежелден өмір сүріп келе жатқан ортасы, алтын бесігі. Табиғат - сұлулықтың таусылмас көзі.

Әңгімелеу
Н. Ақышев. «Табиғаттың бөлшегі»

Ертеде бір Данияр деген бала болыпты. Ол қалалы жерде өскеннен бе аурушаң болыпты. Жиі ауруханаға жататын болған екен. Бір қызығы - дімкәстігі оны қынжылта қоймапты. «Бала болған соң, осылай науқастану керек шығар», деп ойлайды. Сөйтіп, дәріге үйір болыпты. Данияр өмірге келгелі көргені әдемі биік үйлер, жарқылдаған жарықтар, Асфальт төселген көшелер, ағылған машиналар екен. Бір күні солардың арасынан жасыл желекті ағаштар мен әдемі гүлдерді көзі шалып қалады. Ол анасынан:
- Апа, ана нәрселер не?- деп сұрайды.
- Олар - ағаштар мен гүлдер, Табиғаттың бөлшегі - дейді

- Өздері сондай әдемі! Ал сонда Табиғатта әдемі ме?
- Табиғат деген - дүниедегі ең сұлу нәрсе, сонда оның бөлшегі де сұлу болады ғой
- Табиғаттың өзі қайда?
- Табиғат па?- анасы ойланып,- ол қала сыртында, біздің тұрған жеріміз Табиғаттың бұрынғы орны, адамдар үй салып, ығыстырған.
- Түсіндім. Қала болған жерде Табиғат болмайды екен ғой.
- Дұрыс. Қалада тек Табиғаттың бөлшегі ғана орналасқан.
- Бөлшегінің өзі қандай әдемі! Ал, Табиғат тұтас өзі қандай болады екен? Көргім келеді. апа.
Анасы баласын қала сыртына алып шығады. Жазық даланы, тау - төбені, сай - жраны аралап, жалаңаяқ өзен кешіп өтеді.
- Алақай!- Данияр шаттанып айқайлап.- Табиғат неткен тамаша! Айнала қандай кең! Мұндай ауаны өмірі жұтқан емеспін. Бұрын неге Табиғатқа шығармағансыңдар, анашым?
- Балам - ау оған уақыт болды ма? Ылғи ауруханада болдың ғой.
Сонымен. Данияр қолы босаса табиғатқа шығып серуендейді. Тауғ шығып, самал жұтып, тоғайға жүгіретін. Осылай ауруынан да жазыла бастайды. Дәрі ішуді қояды, ауруханаға жатпайтын болды.
- Апа, білесің бе? Табиғаттың бөлшегі гүл мен ағаш емес екен.
- Иә, су ауа демекшісің ғой,- дейді апасы
- Әрине оларға дауым жоқ. Сонымен бірге Табиғаттың бөлшегі - мына мен екенмін. Өйткені, қала сыртына шықсам болғаны, өзімді еркін сезінемін!- деп айқайлап жүгіре жөнелді....

Шығармашылық жұмыс
Табиғат бөлшектері:
3 - топқа бөліну
1 - топ: Адам
2 - топ: Өсімдік
3 - топ: Жануарлар
Ән. А. Құнанбаев.
«Желсіз түнде жарық ай»

Үйге тапсырма
Туған жердің табиғаты» тақырыбына өлең шығарып келу

Табиғат - сұлу мекенім
Өзіңді пана етемін.
Саяңда өсіп, ер жетіп
Биікке самғап жетемін.

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
«№11МФММ»КММ мектебі
Өзін - өзі тану пәні, мұғалімі:
Муханова Рысь Орынбасарқызы

Слайдты жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 20
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 180
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 179
Роботтар: 3
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика