Білімділер поралы
загрузка...

Өзін – өзі тану пәні бойынша әдістемелік бірлестігінің жылдық жұмыс жоспары 2017 - 2018 оқу жылы

Өзін – өзі тану пәні бойынша әдістемелік бірлестігінің жылдық жұмыс жоспары
2017 - 2018 оқу жылы
Өзін - өзі тану пәнінің әдістеме бірлестігі
Мақсаттары:
• өзінің өмірлік айқындамасын анықтау;
• түрлі мәселелерді адамгершілік қағидаларға сәйкес сындарлы түрде шешу;
• өзіне, адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым - қатынас жасау;
• адамдарға көмек көрсету, туыстарына және жақындарына мейірімді, қамқор болу;
• өзімен - өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс - әрекеттерінде шынайы болу;
• жасампаздық пен белсенділік, азаматтылық және елжандылық таныту;
• өз ойын, сөзі мен ісін адамгершілік тұрғысынан таңдауға дайын болу және оған жауапты болу;
• қоғамға қызмет ету дағдысын іс жүзінде дамыту.
Мектеп бітірушілерінің негізгі біліктері білім беру үрдісіне қатысушылар (оқушылар, мұғалімдер, ата - аналар, қоғам) үшін бағыт - бағдар береді және өзін - өзі тану пәнінің мазмұнын анықтауға, сол сияқты рухани - адамгершілік білім беруді ұйымдастыруға негіз болады.
Білім берудің бастауыш, негізгі және жоғары сатылары үшін өзін - өзі тану бойынша ұсынылып отырған бағдарламада қарастырылған

Міндеттер:
♦ оқушылардың өз - өзіне адамдарға және қоршаған ортаға деген құндылық қарым - қатынастарын, айналасындағы адамдарға деген сезімталдық және кішіпейілдік таныту қабілеттіліктерін ашу;
♦ өзін таныту арқылы өзгелерді, әлемді және адамзатты танып - білу, өзінің өмірдегі орнын түсіну, өзін жақсы көру арқылы өзгелерге жақсылық жасау, олардың бойындағы жақсы көру сезімін құрметтеу;
♦ өзін дәріптеу, өзіне сену, өз ойы, сөзі және іс - әрекеті үшін жауапкершілік сезімдерін дарыту;
♦ адам мен ішкі және сыртқы ортаны өзара байланыстығын, оның табиғатпен біртұтастығын, тән және жан саулығының бір - бірімен тығыз байланыстылығын түсіну, салауатты өмір сүрудың негізі ретінде өзінің дене және психикалық күйін реттеу қабілеттіктерін арттыру;
♦ әлеуметтік айқындамалар мен рөлдердің көп қырлылығы тұрғысынан өзінің әрекеттері мен мінез - құлықтарын реттеуде терең ойланып, сезіне білу қабілеттіліктерін дамыту;
♦ белгілі бір мағынадағы ақпараттардағы жинау және оған талдау жасау үшін өзінің білімін, білігін және дағдысын қолдана білу; жағдаятты бағалау; жалпы адамзаттық және этно - мәдени құндылықтарға қайшы келмейтін жеке шешім қабылдау үшін өзінің көзқарасын білдіру қабілеттіліктерін дамыту;
♦ күнделікті өмірді нақты мәселелерді шешуде жасампаздық белсенділік таныту; адамгершілік нормаларына сәйкес алға қойылған міндеттерді сындарлы шешу үшін ұжымда бірлесе еңбек ету және топпен, ұжыммен жұмыс істеу іскерлігін дамыту.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 186
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 185
Роботтар: 2
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика