Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ғаламшар ғажаптары

11 наурыз 2018, Жексенбі
Категориясы: Өзін өзі тану
Өзін - өзі тану 7 сынып
Тақырыбы: Ғаламшар ғажаптары
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат міндеттері:
А) ақпараттық
Б) коммуникативтік
В) проблема шешу
Оқушыларға ғалам құндылығы туралы білім беру;
Оқушыларға болмыс, жаратылыс, ғалам туралы түсінік беру;
Қоршаған жаратылысқа деген жасампаздық көзқарастарын қалыптастыру;
Қоршаған жаратылысқа деген ізгі қарым – қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: Білім беруді ізгілендіру, түсіндіре отырып оза оқыту, дамыта оқыту;
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі - иллюстративті, практикалық
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, музыка
Оқу құралдары: Оқулық, дәптер, фотосуреттер, үнтаспа.

I Ұйымдастыру бөлімі – Сәлеметсіздер ме оқушылар!
- Көңіл - күйлеріңіз қалай?
- Сабаққа дайынсыңдар ма?
- Оқушылар сабағымызды әдеттегідей «шаттық шеберімен» бастасақ. Барлығымыз қосылып
М. Тілеуовтың «Туған дала» әнін орындаймыз

Туған дала
Жайна, жайна, дала, шалқы, шабытым,
Ай, жайна қыр гүлім, далам, ғалам!
Шырқа, шырқа, әнім, шалқы, шабытым,
Ай, әнім бақытым, бағым әнім!
Сайраным, менің байтағым елім.
Мерейлі мекен айналдым.
Самға, самға көкке, арман қанатым.
Ай, талма қанатым, самға, талма!
Ұлысым елім, ырысым менің,
Мерейлі мекен айналдым.
Жайна, жайна, дала, шалқы, шабытым,
Ай, жайна қыр гүлім, далам, ғалам!
Самалы ерке сағымды өлке,
Мерейлі мекен айналдым.

II Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалға кіріспе
Әңгімелесу
Біз бүгін «Ғаламшардың ғажаптары» тарауын бастағалы отырмыз.
- Өз ғаламшарын, қоршаған ортаны сүю дегенді қалай түсінесің?
- Жердің дөңгелек екенін алғаш рет естігенде қандай күйде болдың?

III Жаңа материалды меңгерту
«Мәтінмен жұмыс»
Оқулықтағы «Адам және ғалам» деген әңгімесін оқып, талдаймыз.
Луций Анней Сенека бірде: «егер жер бетінде жұлдызды бақылауға болатын бір ғана жер болса, түкпір – түкпірден барлық адам сол жерге жиналатын еді», - деген еді. Қаншама ғасырлар өтті десеңші, адам әлі өзгерер емес. Адам қайда өмір сүрсе де, білім деңгейі қандай болса да, өмірінде бір рет аспанға қарап: «Бұл не? Бұл тұңғиықтың шегі бар ма? Ондағы менің орным қандай? Менің сезімім, қуанышым, ренішім, жалпы менің өмірім оны толғандыра ма?» - демейтін адам жоқ шығар.

- Адам неліктен ғарышты тануға талпынады?

- Ғаламды танудың өзін – өзі танумен қандай байланысы бар?
«Шығармашылық жұмыс»
Оқушылардан отандық және шетелдік ғарышкерлердің өмірге, ғарышқа, жерге деген көзқарастарымен таныса отырып, «Ризамын саған, Жер - ана» тақырыбына эссе жазуларыңыз сұралады.
Талғат Мұсабаев, Қазақстан
Жерге оралғаннан кейін, алғашқы кездері ғарышқа қайта ұшуға еш зауқың болмайды.

Ғаламшар ғажаптары. жүктеу
2 530
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Сандарды ауызша көбейтуге берілген есептерді шығаруға дағдыландыру, тиімді тәсілмен есептеуді үйрету. дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Ғаламшар ғажаптары
Ғаламшар ғажаптары
Мәдени мұраны құрметтеу, қоғам меншігін қамқорлау; Оқушыларға ғалам құндылығы туралы білім беру.
Ғаламшар ғажаптары
Ғаламшар ғажаптары
Өзін өзі тану пәні мұғалімі Мустафина Гульмира Куанышевна
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерге есептер шығару
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерге есептер шығару
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Бидайық ауылы, Бидайық орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Нурланова Риза Мучурбековна
5 саны және цифры
5 саны және цифры
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Карабаева Зайтуна Маженовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×