Білімділер поралы

Тәртіп пен парыз

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Тақырып: Тәртіп пен парыз
Құндылық: Дұрыс әрекет.
Қасиеттер: Адалдық, құрметтеу, жауапкершілік
1 сынып

Сабақ мақсаты: Оқушыларға тәртіп пен парыз ұғымдары туралы дұрыс әрекет құндылығы арқылы түсінік беру.
Міндеттері:
• Оқушыларға тәртіп пен парыз сөздерінің мәнін ашу;
• Оқушылардың жауапкершілік қасиетін дамыту;
• Оқушыларды адалдыққа, құрметтеуге, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)
Оқулық, интерактивті тақта, плакаттар, үнтаспа.

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi.
Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады? Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.

2. Үй тапсырмасын тексеру.
(Ертегі кейіпкерлерінің суретін салу).
1. Осы кейіакерді не үшін салдыңыз?.
2. Кейіпкердің қандай қасиеттері сізге ұнайды?.
3. Тағы қандай кейіпкерлерді ұнатасыздар?
3. Дәйексөз
«Жақсы тәртіп көрсе бала күнінде,
Үлгісімен қуантады түбінде».
Жүсіп Баласағұни

Алдымен екі рет оқып шығып, сосын балаларға дауыстап айтуды ұсынамын. Ұлдар 2 - рет, қыздар 2 - рет қайталайды.
1. Тәртіпті бала қандай бала, қалай ойлайсыздар?
2 Тәртіпті бала кімдерді қалай қуанта алады?

4. Әңгімелеу
«Шымшық оқиғасы» әңгімесі тыңдалады. (видеоролик).
Сұрақтар:
1. Балалар неліктен бұл «Шымшық оқиғасы» деп аталады?
2. Әкесі не үшін 3 рет сұрағын қайталады?
3. Қалай ойлайсыздар ұлы әкесіне дұрыс жауап берді ме?
4. Баласы өз қателігін қалай түсінді?
5. Өздерің ата - аналарыңды қалай сыйлап, құрметтейсіңдер?

5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс
1. Оқушыларға тәртіпті оқушы дегенге ауызша әңгіме құрастыру.
Сыныпты 2 топқа топтастырып, тапсырма беремін.
1 - топ: Оқушыларға тәртіпті оқушы дегенге ауызша әңгіме құрастыру.
2 - топ: «Әдепсіз оқушы» деген қысқа әңгіме оқып беріп, сахналау.

6. Топпен ән айту
«Балдырған» әні.
Сөзі: Рауза Архабаеванікі
Әні Айжігіт Асановтікі.

Біз кішкентай балдырған,
Қылығымен таң қылған.
Біздің орта көңілді,
Отты үрлеп жандырған.

Қайырмасы:
Қуыр, қуыр, қуырмаш,
Балдырғанға құлақ ас.
Секір, жүгір, тоқтама,
Ой болмасын жасырмас.

Балдай тәтті балдырған,
Құмарымды қандырған.
Өнер тамған саусақтан,
Жоқ нәрсені бар қылған.

Мектеп: №51 мектеп - гимназиясы
Мұғалiм: Калдарова Гульдана Жақсылыққызы
Тәртіп пен парыз жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Мейрамгали Акниет
  • ramuk_b
    Жазған: ramuk_b
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Эвфемизм мен дисфемизм
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Адам және табиғат
  • Қамқа
    Жазған: Қамқа
    Мына жаңалықта: Менің Елбасым
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қыс қызығы
  • jami
    Жазған: jami
    Мына жаңалықта: Су. Судың қасиеті
  • Кирбасова Асыл
    Мына жаңалықта: Ұл бала мен қыз бала
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қауын мен қарбыз
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 170
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 170
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика