Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Оптикалық аспаптар

26 мам 2015, Сейсенбі
Категориясы: Физика
Оптикалық аспаптар
Мақсаты: 1. Оқытушылық: Оқушылардың негізгі бөлігі нәрсенің кескінін беретін қандай да бір оптикалық жүйе болып табылатын сан алуан оптикалық аспаптардың жұмыс істеу әрекеті геометриялық оптика заңдарына негізделгенін түсінуін қамтамасыз ету.
2. Дамытушылық: Оптикалық аспаптармен танысу барысында оқушылардың құралдар арасындағы ұқсастық, айырмашылық, ерекшеліктерін анықтай білу, талдай білу, жүйелеу қабілеттерін дамыту
3. Тәрбиелеушілік: Дүниеге ғылыми көзқарас қалыптастыру, оптика заңдарының іс жүзінде қолданылуын көрсету, жауаптың логикалық әдемілігіне үйрету
Құрал - жабдықтар: кодоскоп, телескоп, микроскоп, «Көз» таблицасы, интерактивті тақта, электрондық оқулық
Сабақ түрі: өз бетімен білім алу, өзара оқыту
Оқыту тәсілі: жартылай ізденіс
Ұйымдастыру тәсілі: топтық жұмыс, «қарлы кесек» оқыта үйрету ойыны

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: түгендеу, 3 топқа бөлу А, Б, В
II. Материалды игеру барысындағы оқушылардың алдына қойылатын негізгі мақсатты тұжырымдау:
1. Оптикалық аспаптардың жұмыс істеу принципі қандай заңға негізделген?
2. Түрлері, құрылыстары қандай?
3. Айырмашылықтары, ерекшеліктері неде?
4. Қайда қолданылады?

III. Топ мүшелерінің өзара оқытуы --- 15минут
IV. Сабақ « қарлы кесек» оқыта үйрету ойынының 2 - нұсқасы бойынша өтеді
1 - топқа: проекциялық аспаптар — диаскоп, эпископ, эпидиаскоп
2 - - топқа: көз, көзілдірік, фотоаппарат
3 - Топқа: телескоп, микроскоп

I тур 10 минут
Жаңа топта әрбір алғашқы топ өкілі өз тақырыбын әңгімелейді, әріптерінің кезегі бойынша А1, Б1, В1; А2, Б2, В2; А3, Б3, В3
Олардың әңгімесін тыңдаушылары сызба, жоспар, тезис түрінде жазып алады Бұл уақытта 4 нөмірлі ойыншылар (А4, Б4, В4 ) тақтада жұмыс істеп, пысықталған материалдың сызба - конспекттісін жазады

II тур Оқушылар өздерінің алғашқы орындарына қайта оралады, ал мұғалім стол сілтемелерін ауыстырады(1, 2, 3, 4 - тің орнына А, Б, В )
4 - нөмірлі ойыншылар тақтада бірінен соң бірі өздерінің сызба - конспектілерін қорғайды Мұғалім және басқа оқушылар оқу материалының қаншалықты меңгерілгенін, сұрақтың мәні қаншалықты жинақы, нақты, сауатты баяндалғандығын бақылап отырады.(Әр сөйлеушіге - 3минут, барлығы - 9 - минут )
Топ мүшелерін тыңдап болған соң, әрбір оқушы өзі неғұрлым қызғылықты, жоғары танымдылық, ақпараттық деңгейдегі және дәлелденген деп есептелетін сөйлеушінің нөмірін анықтап, бағалау парағына жазып алады

III тур Физикалық диктант:
1. Оптикалық аспаптардың негізгі бөліктері --------------------- тұрады
2. Оптикалық аспаптардың жұмыс істеу әрекеті ---------------- заңдарына негізделген
3. Диаскоп -------------- денелерді проекциялайды
4. Эпископ --------------- денелерді проекциялайды
5. Эпидиаскоп ------------- денелерді проекциялайды
6. Микроскоп - дененің ----------------------- кескінін береді
7. Телескоп — рефлектордың телескоп — рефрактордан артықшылығы:
а.
Б.
8. Көздің --------------- қос дөңес линзаға ұқсас
9. Кескін көздің ------------------- алынады
10. Әлемдегі ең үлкен телескоп - рефлектор ---------------------- орналасқан
V. Бағалау, қорытындылау. Физ. диктантты дайын жауаптар бойынша өзара бағалайды
VI. Үйге тапсырма
8 442
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Линзалар. Жұқа линзаның формуласы. Линзадағы сәуле жолдары. Линзада кескін алу. Оптикалық аспаптар
Линзалар. Жұқа линзаның формуласы. Линзадағы сәуле жолдары. Линзада кескін алу. Оптикалық аспаптар
Линзаның үлкейтуі. Линза шығаратын кескіннің шамасы әдетте нәрсенің өлшемінен басқаша болады. Бұл үлкейту деген шамамен сипатталады. Сызықтық үлкейту деп кескіннің сызықтық өлшемінің нәрсенің сызықтық өлшеміне қатынасын айтады.
Ғаламтордың құрылысы
Ғаламтордың құрылысы
Интернетте жақсы жұмыс істеу үшін, оның құрылысын білу онша қажет болмайды. Бірақ интернет жұмысы және пайдаланатын терминдер туралы біршама білу керек. Бұл жағдай Интернетті тезірек меңгеруге көмектеседі.
Оптикалық - талшықтық коммуникациялық тораптар. Ұялы технология. Интернет
Оптикалық - талшықтық коммуникациялық тораптар. Ұялы технология. Интернет
Оптикалық талшық (жарықжетек) концентрлі екі қабаттан тұрады. Олар өзекше мен оптикалық қабық. Өзекше жарықты тасымалдауға арналған. Оптикалық қабық өзекшені қоршап тұрады. Ол өзекшеде жарықтың толық шағылуын қамтамасыз етеді.
Жарықтың толық шағылуы. Ақ жарықтың спектрге жіктелуі. Денелердің түстері
Жарықтың толық шағылуы. Ақ жарықтың спектрге жіктелуі. Денелердің түстері
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы М.П.Окороков атындағы жалпы орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Колдасова Яхшигул Османовна
Линзалар, линзаның оптикалық күші; линзада кескін алу; жұқа линзаның формуласы
Линзалар, линзаның оптикалық күші; линзада кескін алу; жұқа линзаның формуласы
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы М.П.Окороков атындағы жалпы орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Колдасова Яхшигул Османовна
Компьютердің сыртқы жады
Компьютердің сыртқы жады
БҚО, Теректі ауданы, Приречный ЖОББМ, информатика пәні мұғалімі Айшуаков Мерлан Адилович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×