Білімділер поралы
загрузка...

Бір қалыпты және бір қалыпсыз қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері

Бір қалыпты және бір қалыпсыз қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері
7 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
Бір қалыпты және бір қалыпсыз қозғалыстар, жылдамдық және жылдамдық бірліктері жайлы мағлұмат беру
Топта бағалауға баулу
Оқыту мақсаттары: Барлық оқушылар: Бір қалыпты және бір қалыпсыз қозғалыстар, жылдамдық және жылдамдық бірліктері жайлы мағлұмат алады.
Оқушылардың басым бөлігі: кластер құрады, формуланы есеп шығаруда қолданады.
Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарға жауап іздейді, бағалайды, барлайды.
Алдыңғы оқу Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол

Басталуы 10 мин
Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Аудиториядағы заттар
3 топқа бөлінеді
- ойлау жұмысына ынталандыру
- белсенді іс әрекетке жұмылдыру
1. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
1. Материалдық нүкте деген не? (Қозғалыстың қарастырылып отырған жағдайында өлшемдерін елемеуге болатын денені айтады.)
2. Қозғалыс траекториясы деген не? (Дененің немесе материалдық нүктенің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезінде сызық түрінде қалдырған ізі)
3. Дене қозғалысының түзусызықты немесе қисықсызықты екенін қалай ажыратамыз?
( Траекторияның түріне қарап ажыратады. Мысалы, шеңбер бойымен парабола бойымен т. с. с)
4. Сағат тілі ұшының қозғалыс траекториясы қандай? Жауабы: қисық сызықты қозғалыс (шеңбер бойымен).
5. Жүрілген жол дегеніміз не? (Қандай да бір уақыт аралығында дене жүріп өткен траекторияның ұзындығы осы уақыт ішінде жүрілген жол деп аталады. Оны S әрпімен белгілеу белгілейді)
6. Орын ауыстыру деп нені атайды?(Дененің бастапқы және соңғы орнын қосатын осы бағытталған кесіндіні айтады. Орын ауыстыру векторлық шама болғандықтан, оны нұсқама қойып, S әрпімен белгілейді)

2. Теңдікті түрлендір: (2 мин)
Жол (м) --------- Уақыт (с)
7км =....... м ---- 12сағ =....... с
65см =...... м ----- 45мин =...... с
300мм =.... м ----- 0, 5сағ=....... с

Жол (м) --------- Уақыт (с)
7км = 7000м ------ 12сағ = 43200с
65см = 0, 65м ------ 45мин = 2700с
300мм = 0, 3м ------ 0, 5сағ= 1800с

Ортасы 30 мин
Бірқалыпты қозғалыс. Бірқалыпты емес қозғалыс. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері туралы интерактивті тақтадан материал көрсету.
Өткен сабақпен байланыстыра сұрақ қою

«Инсерт» әдісі бойынша тақырыпты оқуға әр топқа тапсырма беріледі:
1 - топ Бірқалыпты қозғалыс.
2 - топ Бірқалыпты емес қозғалыс.
3 - топ Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері.
Осы тақырыптар бойынша Кластер жасауға нұсқаулық беріледі

Сергіту сәтін өткізу
Мадақтау жарайсыңдар
Сыныпқа сұрақ: м/с; мм/с; км/ сағ; м/ мин; см/с қайсысын айналдырамыз?
Теңдікті түрлендір:
36 км /сағ = 10 м/с; 6 км/мин = 100м/с;
54 км/сағ = 15 м/c; 100 см/с = 1 м/с;
250см/с = 2, 5м/ с; 7, 9 км/с = 7900м/с

Есептер шығару.
Ойлан, жұптас, талқыла әдісі
«Кім жылдам»

Аяқталуы 5 мин
«Бағалау парағы» критерий арқылы бағалау
Оқушыларға кері байланыс қағаздарын таратып береді.
• Қосымша ақпарат: Үйге тапсырма беру: §17 Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар.
• §18. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері. 5 - жаттығу

«№3 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» МКМ
Жолдасбекова Самал Еркінбекқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 62
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 62
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика