Білімділер поралы
загрузка...

Жылдамдық. Жылдамдықтың өлшем бірліктері

Жылдамдық. Жылдамдықтың өлшем бірліктері
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру
ұжымшылдыққа, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырып
Пән аралық байланыс: математика
Көрнекіліктер: Р. Башарұлы «Физика және астрономия» оқулығы, В. И. Кем,
Б. Кронгарт «Есептер мен жаттығулар жинағы», шың
Техникалық құралдар: компьютер, видеопраектор, постер қорғау

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындылығын, қажеті оқу құралдарын қадағалау және боялған асықтар арқылы топтарға бөлу
2. Үй жұмысын сұрау кезеңі
АВТО ОРЫНДЫҚ
Топ басынан оқушылар шығып үй тапсырмасына сұраққа жауап беріп

1. Қане, балалар қозғалыстың түрлерін атаңдаршы?
– Бірқалыпты және бірқалыпсыз қозғалыс ( анықтамасын айтады )
2. Қозғалысты қалай түсінесің? (денелердің қозғалысы)
3. Қандай қозғалыстар болады?(техникалық қозғалыс, соққан желдің қозғалысы, жәндіктердің қозғалысы, жануарлардың, адамдардың т. б)
4. Жолды қалай белгілейді және өлшем бірлігі
5. уақытты қалай белгілейді өлшем бірлігі
Сабағымыздың ұстанымы:
Маған айтшы – мен ұмытып қаламын
Маған көрсетші – менің есімде қалады
Өзіме істетші – мен сонда түсінемін

Әртүрлі қозғалыстар арасындағы айырмашылықтарды сипаттау үшін қозғалыс жылдамдығы деп аталатын физикалық шама енгізіледі. Осы жылдамдықты немен анықтаймыз немесе немен өлшенеді? (м/с)

3. Жаңа тақырып: Жылдамдық. Жылдамдықтың өлшем бірліктері
υ=S/t осыдан S - ті, t - ны табамыз? S=υ*t t=S/υ
Жылдамдықтың басқа да өлшем бірліктері бар:
м/с; мм/с; км/ сағ; м/ мин; см/с Әр түрлі өлшем бірліктермен жазылған жылдамдықты тек бір бірлікпен жазамыз немесе оны халықаралық бірліктер жүйесі (ХБЖ) деп атайды, ол м/с
Сыныпқа сұрақ: м/с; мм/с; км/ сағ; м/ мин; см/с қайсысын айналдырамыз? ( бірнеше оқушыдан сұрау - даралап сұрау)

4. Есептер шығару. Оқулықпен жұмыс
5 - жаттығу.

5. Кластер құру: υ=S/t
6. Жаңа сабақты бекіту.
«Білім теңіз түбі де, шегі де жоқ». Оқушылар топта есептер шығарады.
1 - топ:
№1.
108 км/сағ =….. м/с
18 км/ сағ=….. м/с
№2.
208 м/с жылдамдықпен қозғалатын ұшақ 6 сағат ішінде қандай аралықты ұшып өтеді?
2 - топ:
№1.
72 км/сағ =….. м/с
54 км/ сағ=….. м/с
№2.
Велосипедші 1800 сішінде 9 км жол жүрген.
Велосипедшінің жүрген жылдамдығын табыңдар?
3 - топ:
№1. 36 км/сағ =….. м/с
18 км/ сағ=….. м/с
№2.
Машина1500м/с жолды36 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Осы жолды жүріп өткен уақытты анықтаңдар?

7. Қорытындылау: оқушыларға қойылатын сұрақтар
1. Қозғалыс жылдамдығы дегеніміз не?
2. Жылдамдықтың қандай өлшеу бірліктерін білеміз?
3. Жылдамдықты қандай әріппен белгілейміз?
4. Барлық денелердің жылдамдықтары бірдей ме?
5. Жылдамдық пен уақыт арқылы жүрілген жолды қалай өрнектейміз?
6. Жылдамдықтың бағытын қандай жағдайда оң, ал қандай жағдайда теріс деп алу келісілген?

8. Үйге тапсырма: §19, өзін өзі тексеру сұрақтары
9. Бағалау.
Өзін - өзі бағалау, өзінің жаңа біліміне баға береді

Ақмола облысы, Целиноград ауданы,
Красноярка ауылы, №25 орта мектебінің
Физика және информатика пәнінің оқытушысы
Харахаз Айнұр

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 218
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 216
Роботтар: 2
альбинислам Самал87
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика