Білімділер поралы
загрузка...

Кинематика. Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыстың графигін талдау

Сабақ тақырыбы: Кинематика. Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыстың графигін талдау.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Жолдың уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдықты анықтау;
y=kx+b (V=V0 +at) түріндегі тәуелділіктерді талдай білу;
Сабақ мақсаттары: Бірқалыпты емес қозғалыс жылдамдығының формуласын құрайтын шамаларды айырады: бастапқы жылдамдық, уақыт, үдеу;
Сызықтық функция графигін құрастыру алгоритмін қолданады және уақытқа қарай өткен жол теңдеулерінің графиктерін құрастырады.
Жылдамдықтың уақытқа тәуелділігі графигін құрастырады;
Қозғалыс түрін а коэффициенті таңбасы арқылы негіздейді;
Үдеу модулінің мәнімен жылдамдық графигінің көлбеу бұрышы арасындағы байланысты табады;
Функционалдық тәуелділіктің бар графиктерін талдайды.
Жетістік критерийлері V=V0+atтүріндегіформуладан бастапқы жылдамдық, жылдамдық және үдеу мәндерін табады.
Қозғалыс түрін а коэффициенті таңбасы арқылы негіздейді.
Үдеу модулі мәнінің жылдамдық графигінің көлбеу бұрышына тәуелділігін түсіндіреді.
Уақытқа қарай өткен жол теңдеулерінің графиктерін құрастырады.
Жылдамдықтың уақытқа тәуелділігі графигін құрастырады.
Бар графиктерді талдайды және шамалар арасындағы функционалдық тәуелділікті білдіреді: s - тің t - ға, v - ның t - ға, дене тыныш қалыпта болғанда, бірқалыпты қозғалғанда, тең ауыспалы қозғалғанда

Тілдік мақсаттар
Қазақша
Жылдамдық
Орын ауыстыру
Жол
Уақыт
Үдеу
Түзу сызықты қозғалыс
Тең айнымалы қозғалыс
Проекция

Орысша
Скорость
Перемещение
Путь
Время
Ускорение
Прямолинейное движение
Равнопеременное движение
Проекция

Құндылықтарды дарыту: Қозғалыс түрлері туралы оқушының танымын кеңейту;
Қозғалыстың маңыздылығын оқушы түсіндіріп бере алады. Оқушы графиктік тапсырмаларды орындай отырып, қозғалысты модельдей алады.
Пәнаралық байланыстар: Геометрияда функция графигін тұрғызу үшін координаталарды білу керек. Функция графигі туралы білімдеріне сүйеніп қозғалысты сипаттай алады.
АКТ қолдану дағдылары: Интерактивті тақтамен жұмыс. ActivStudio бағдарламасының мүмкіндіктері.

Сабақтың басы
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Үш тілдегі физикалық терминдердің кез келгенін мұғалім оқушыдан сұрайды.
Сабақтың тақырыбын, оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтау;
Оқушылардың сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу.

Топқа бөлу.
Сабақтың ортасы
Видеокөрсетілім:
https://www. twig - bilim. kz/film/speed - velocity - acceleration - 5760/
https://www. twig - bilim. kz/film/factpack - acceleration - 5765/
Сызықтық жылдамдық, векторлық жылдамдық.
Деректер: үдеу.

Топтық жұмыс. Видео көрсетілімнен соң екі топқа тест түріндегі тапсырма беріледі. Орындап болған соң екі топ тапсырмаларын алмастырады.
Өзара бағалау.
Жұппен жұмыс. Адам қозғалысын модельдеу. Оқушылар«Қозғалысты адамның» онлайн модельдеуін пайдаланып орын ауыстыру – уақыт, уақыт - жылдамдық немесе екі айнымалылар арасындағы арақатынасты график түрінде көрсете алады.
Сабақтың соңы
Оқушылар өздерінің жұмысын берілген критерийлер бойынша бағалай алады. Графикке талдау жасайды.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 20
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 20
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
  • Максатулы
    Жазған: Максатулы
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика