Білімділер поралы
загрузка...

Кинематика. Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыстың графигін талдау

Сабақ тақырыбы: Кинематика. Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыстың графигін талдау.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Жолдың уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдықты анықтау;
y=kx+b (V=V0 +at) түріндегі тәуелділіктерді талдай білу;
Сабақ мақсаттары: Бірқалыпты емес қозғалыс жылдамдығының формуласын құрайтын шамаларды айырады: бастапқы жылдамдық, уақыт, үдеу;
Сызықтық функция графигін құрастыру алгоритмін қолданады және уақытқа қарай өткен жол теңдеулерінің графиктерін құрастырады.
Жылдамдықтың уақытқа тәуелділігі графигін құрастырады;
Қозғалыс түрін а коэффициенті таңбасы арқылы негіздейді;
Үдеу модулінің мәнімен жылдамдық графигінің көлбеу бұрышы арасындағы байланысты табады;
Функционалдық тәуелділіктің бар графиктерін талдайды.
Жетістік критерийлері V=V0+atтүріндегіформуладан бастапқы жылдамдық, жылдамдық және үдеу мәндерін табады.
Қозғалыс түрін а коэффициенті таңбасы арқылы негіздейді.
Үдеу модулі мәнінің жылдамдық графигінің көлбеу бұрышына тәуелділігін түсіндіреді.
Уақытқа қарай өткен жол теңдеулерінің графиктерін құрастырады.
Жылдамдықтың уақытқа тәуелділігі графигін құрастырады.
Бар графиктерді талдайды және шамалар арасындағы функционалдық тәуелділікті білдіреді: s - тің t - ға, v - ның t - ға, дене тыныш қалыпта болғанда, бірқалыпты қозғалғанда, тең ауыспалы қозғалғанда

Тілдік мақсаттар
Қазақша
Жылдамдық
Орын ауыстыру
Жол
Уақыт
Үдеу
Түзу сызықты қозғалыс
Тең айнымалы қозғалыс
Проекция

Орысша
Скорость
Перемещение
Путь
Время
Ускорение
Прямолинейное движение
Равнопеременное движение
Проекция

Құндылықтарды дарыту: Қозғалыс түрлері туралы оқушының танымын кеңейту;
Қозғалыстың маңыздылығын оқушы түсіндіріп бере алады. Оқушы графиктік тапсырмаларды орындай отырып, қозғалысты модельдей алады.
Пәнаралық байланыстар: Геометрияда функция графигін тұрғызу үшін координаталарды білу керек. Функция графигі туралы білімдеріне сүйеніп қозғалысты сипаттай алады.
АКТ қолдану дағдылары: Интерактивті тақтамен жұмыс. ActivStudio бағдарламасының мүмкіндіктері.

Сабақтың басы
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Үш тілдегі физикалық терминдердің кез келгенін мұғалім оқушыдан сұрайды.
Сабақтың тақырыбын, оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтау;
Оқушылардың сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу.

Топқа бөлу.
Сабақтың ортасы
Видеокөрсетілім:
https://www. twig - bilim. kz/film/speed - velocity - acceleration - 5760/
https://www. twig - bilim. kz/film/factpack - acceleration - 5765/
Сызықтық жылдамдық, векторлық жылдамдық.
Деректер: үдеу.

Топтық жұмыс. Видео көрсетілімнен соң екі топқа тест түріндегі тапсырма беріледі. Орындап болған соң екі топ тапсырмаларын алмастырады.
Өзара бағалау.
Жұппен жұмыс. Адам қозғалысын модельдеу. Оқушылар«Қозғалысты адамның» онлайн модельдеуін пайдаланып орын ауыстыру – уақыт, уақыт - жылдамдық немесе екі айнымалылар арасындағы арақатынасты график түрінде көрсете алады.
Сабақтың соңы
Оқушылар өздерінің жұмысын берілген критерийлер бойынша бағалай алады. Графикке талдау жасайды.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 154
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 154
Роботтар: 4
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика