Білімділер поралы

Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау.

Сабақтың тақырыбы: Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау.
Мақсаты: Кинематика негіздері, оны сипаттайтын шамалар туралы түсініктері тереңдейді. Қозғалыс формулаларын пайдаланып, сапалық, мәтінді және эксперименттік есептер шығару қабілеттерін дамыту.
Қозғалыс түрлері бойынша алған алдыңғы теориялық білімдері нығайып, жүйеленеді, алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
Күтілетін нәтиже: Теңайнымалы, көкжиекке бұрыш жасай лақтырылған, айналмалы қозғалыстағы кинематика ұғымдарын терең меңгереді, өз ойын еркін жеткізіп, танымдық белсенділігі артады, алған білімін іс жүзінде қолданып, іскерлік қабілеттері дамиды. Оқушы алғырлыққа, жауапкершілікке, саналылыққа тәрбиеленеді.
Сілтеме: Оқулық: В. И. Кем, Б. А. Кронгарт «Физика 10», Алматы «Мектеп» 2014ж. Б. А. Кронгарт «Есептер жинағы», 2013 - жыл.
Қолданылған әдістер мен тәсілдер: Блум таксономиясы, критерийалды бағалау, ОүБ құралдары, АКТ, постермен жұмыс, топқа бөлу, деңгейлік және тест тапсырмалары.

Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3 мин
Сәлеметсіздер ме? Сендерге берілген стикерлердің түсіне сай топтарға бөліне қойыңдар.
Мұғалім оқушы назарын аудару үшін сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау түрлерімен таныстырады және оқушының өздеріне критерий шығаруға мүмкіндік береді.
«Білу» 5 мин
Үй тапсырмасы
Сәйкестендіру тест таратамын. Уақыт белгілеп, жауабын интерактивті тақтада көрсетемін.
«Түсіну» 5 мин
«Формулалар сөйлейді»

Ақмола облысы, Бурабай ауданы,
Щучинск қаласы, №7 мектеп - лицейінің
физика пәні мұғалімі Женисхан Еркеш

Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 291
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 291
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика