Білімділер поралы

Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау

Cабақтың тақырыбы: Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың өткізгіштерді жалғау тақырыбын тереңдету. Оқушылардың электр тогына қызығушылықтарын ояту, электр құралдарымен жұмыс істей білу дағдыларын қалыптастыру.
2. Оқушылардың өздерінің ізденіс нәтижесіндегі шығармашылығын дамыту.
3. Оқушыларды ой түйіндей білуге, оны есепте пайдалана білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабағы
Оқыту әдісі: зерттеушілік көрсетілім, есептер шығару
Құрал - жабдықтар: амперметр, вольтметр, жалғағыш сымдар, кілт, ток көзі, презентация, тапсырмалар.

Сабақтың барысы: “Сын тұрғысынан ойлау үшін оқу мен жазу” бағдарламасы бойынша:
• Қызығушылықты ояту / 7 мин/
• Мағынаны ажырату /27 мин/
• Ой - толғаныс /7 мин/

І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме, оқушылар, қонақтар!!!
Бүгінгі күн біз үшін ерекше. Ең бірінші бір - бірімізге жақсы көңіл - күй, тілек тілейік!
Сіздерге бүгінгі күн тек сәттілік әкелсін! Ал, Мұрат не дейді екен.........
Ал, енді біз сабағымызды бастайық, сабағымыздың ұраны:
Конфуцийдің сөзімен айтсақ, « Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін»

Қызығушылықты ояту кезеңі. 1. Cызба арқылы сәйкестікті табыңдар.
Мағынаны ажырату кезеңі. 2. Кестемен жұмыс.
3. Құралдардың бөлік құнын анықтау.
Екі сызбаны көрсету арқылы оқушылардан қандай cызба, ерекшелігі, ұқсастығы және т. б. сұрау.

ІІІ. Қайталау сабағы. Иә, балалар, дұрыс анықтадыңдар. Кедергілерді жалғаудың екі түрі бар. Егер 1 - ші өткізгіштің соңы 2 - ші өткізгіштің басымен, 2 - нің соңы 3 - тің басымен жалғанса, онда мұндай қосуды тізбектей жалғау деп атайды. Ал өткізгіштерді параллель жалғауда, өткізгіштердің басын бір ғана А нүктесінде, ал ұштарын 2 - ші бір В нүктесіне жалғасақ, онда мұндай жалғауды өткізгіштерді параллель жалғау деп атайды.
Бүгінгі қайталау сабағымыздың тақырыбы: Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу. Дәптерлерімізді алып, тақырыбымызды жазайық.
Берілген тапсырма бойынша өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғаудың негізгі физикалық шамалар мен (ток күші, кернеу, кедергі) сызбаны толтырамыз.

Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 233
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 231
Роботтар: 3
beibarys Гульжазира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика