Білімділер поралы

Үйкеліс күші

Сабақтың тақырыбы: Үйкеліс күші
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушыларға үйкеліс күшінің қандай күш екенін, оның табиғат заңдарындағы маңызын, өмірмен байланыстырып түсіндіру.
ә) Тәрбиелік: Өз білімдерінің нәтижесінде өздерін бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың техникалық құралы: Компьютер, проектор, интерактивті тақта, экран.
Сабақтың көрнекілігі: Динамометр, білеуше, әртүрлі денелер, электрондық оқулық, қозғалысқа келтірілген фото - суреттер.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау;
ІІІ. Жаңа сабақ;
IV. Бекіту;
V. Үйге тапсырма;
VI. Сабақты қорытындылау (бағалау).

І. Ұйымдастыру (оқушылармен амандасу, тексеру)
ІІ. Үй тапсырмасын қайталау
Қозғалысқа келтірілген сурет арқылы салмақсыздықты еске түсіру. (Проекциялық аппарат, компьютер арқылы)
ІІІ. Жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
1) Оқушыларға өздерінің өмірімен байланысты, күнделікті тұрмыстағы кездесіп жүрген заңдылықтарға байланысты бірнеше сұрақтар қою.
2) Сұрақтарды проекциялық аппарат арқылы экранға шығарып, жеке - жеке қысқаша жауап қайтару.
Сұрақтар:
І. Адамдар, жан - жануарлар және техникалар төмендегі екі жағдайда жүруіне сипаттама берейік:
1) Қара жерде қалай жүреді
а) Қара Жермен жүру өте оңай;
б) Ол тегіс, кедір - бұдыр;
в) Ол құрғақ, аздап дымқыл;
с) Жер адамдарды, техниканы, жан - жануарларды алға тебеді немесе итереді;
д) Адамдар, жан - жануарлар, техника Жерді артқа қарай тебеді немесе итереді.
2) Мұзды көк тайғақта қалай жүреді
а) Мұзды көк тайғақта жүру өте қиын;
б) Ол өте тегіс, дымқыл, сулы;
в) Мұзды көк тайғақта адамдар, жан - жануарлар және техниканы Жер алға тебуі, итеруі өте аз болады;
с) Адамдарды, жан - жануарлар және техника көк тайғақ мұзда Жерді кейін қарай өте аз күшпен тебеді немесе итереді;
д) Мұзды көк тайғақта Жер құрғақ болып келеді.
ІІ. Бұл үйкеліс күші қандай күштермен әрекеттеседі?
Жауап: Тартылыс күші, Ауырлық күші, Серпімділік күші.
ІІІ. Оқушылар сіздер велосипедпен немесе шанамен Жер бетінде жүру туралы
мәлімет айтыңдар.
IV. Осы қойылған сұрақтарының дұрыс жауаптарын әр оқушы әр түрлі жауап
айтып шығады, дұрысына белгі қойып қысқаша атап өтемін.
Шананы қара жолмен сүйрегеннен гөрі мұз бетімен, қар үстімен сүйреген ыңғайлы. Тетік - бөлшектері майланбаған велосипедті тебу де, тұрмыстық жиһаздарды еден бетімен жылжыту да қиынға түседі. Жол бойымен келе жатқан машинаның қозғалтқышын жүргізуші өшіргеннен кейін ол тоқтайды. Мұз айдынында коньки теуіп жүрген бала да, төбешіктен сырғанап түскен шана да, домалап келе жатқан доп та біраздан соң тоқтайтын болады. Бұл тәжірибелер бір дене екінші дененің бетімен қозғалған кезде қозғалыс жылдамдығына қарама – қарсы бағытталған және дененің қозғалысына кедергі жасайтын күш пайда болатынын көрсетеді.
Бір дене екінші дененің бетімен қозғалған кезде пайда болатын күш үйкеліс күші деп аталады. F үйк. әрпімен белгіленеді.

Үйкеліс күші. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 207
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 206
Роботтар: 3
beibarys
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика