Білімділер поралы

Серпімділік күші, Гук заңы

Сабақ тақырыбы: Серпімділік күші, Гук заңы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 2. 2. 12 Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
7. 2. 2. 13 Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау.
Сабақ мақсаттары: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау
Жетістік критерийлері: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептейді;
Серпімділік күшініңұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтайды
Тілдік мақсаттар:
Пластикалық, серпімді, дефморация, серпімділік күші, қатаңдық коэффициенті, ұзаруға тәуелділік графигі
Құндылықтарды дарыту

- Жауапкершілікті дамыту; білу және түсіну:
- Жаһандылық және тәуелсіздік құндылықтары:
- Қоршаған ортаға қамқорлық және орнықты дамуға ынта дағдылары:
Өз - өзіне сенімділік және рефлексия дағдылары
Пәнаралық байланыстар: Математика
АКТ қолдану дағдылары Ақпаратты жинақтау
Бастапқы білім
Күш
Оқушылар өткен сабақтағы толтырып бастаған шаблон - картамен жұмысты жалғастырады. Шаблон картамен қалай жұмыс жасайтынын мұғалім тағы бір рет түсіндіріп кетеді.
«Менің білгенім» бағанасын толтырылған. «Оқып үйренгенім» бағанасы жартылай өткен сабақта толтырылды, сондықтан оқушылар осы бағананың екінші бөлігін оқулық бойынша толтырады.
Менің білгенім
Оқып үйренгенім
Қорытындым

3 тапсырма. Жұпта жұмыс. §18, 19 кітапта ашып, оқушылар жұпта талқылап «оқып үйренгенім» бөлігін толтырады.
Сыныппен жұмыс. Оқушылар шаблондарын толтырады. Бір - бірден шығып дұрыс жауаптарын презентацияға жазады. Сыныппен бірге талқылау.
Жұпта жұмыс. Үшінші бағананы толтыру. «Қолдану» бөлігін оқушылар жұпта талқылап толтырады. Деформация түрлеріне мысал жазады.
Екі жұп топқа бірігіп бірін - бірі тексереді.
4 тапсырма:
Мұғалім оқушылардың жауаптарын керек кезде толтырады.
Мұғалімнің түсіндіруі. Мұғалім оқушыларға қатаңдық коэффициентінің графигін түсіндіріп кетеді. Оқушылармен бірге бірінші коэффициентін анықтайды.
k1=F/∆x=10 Н/см
k2=10 Н/см
Қандай қорытынды жасауға болады?
Fупр1/х1= Fупр2/х2= Fупр3/х3=k
k - қатаңдық коэффициенті (осы серіппеге тұрақты).
Жеке жұмыс. Қалған екеуін оқушылар өздері жасайды. k=5 Н/см
Тапсырманы орындап бітіргеннен соң оқушылар төрт адамнан топқа жиналады да бірін - бірі тексереді.
Сыныппен талқылау.
Жеке жұмыс – есеп шығару.
1. Қандай күш әсерінен қатаңдығы 1 кН/м серіппе 4 см – ге қысқарды? – 40 Н
2. Егер серіппеге 10 Н күш әсер етсе, оның ұзаруын анықтаңдар. Қатаңдық коэффициенті 500 Н/м.
3. Егер серіппе 1000 Н күш әсерінен 1 мм - ге ұзарса, оның қатаңдық коэффициенті неге тең?
Оқушылар парақтармен ауысады да бірін - бірі тексереді. Бір оқушы тақтада шешу жолын көрсетеді.

Алматы облысы,Талғар қаласы
Т.Рысқұлов атындағы
№9 жалпы білім беретін орта мектеп мұғалімі
Серікбаева Марьяна Тұрсынбайқызы

Серпімділік күші, Гук заңы. жүктеу
Серпімділік күші, Гук заңы слайдын. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қыс қызығы
  • jami
    Жазған: jami
    Мына жаңалықта: Су. Судың қасиеті
  • Кирбасова Асыл
    Мына жаңалықта: Ұл бала мен қыз бала
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қауын мен қарбыз
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • беке
    Жазған: беке
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Омонимдер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Химия әлеміне саяхат
  • Батон
    Жазған: Батон
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 168
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 168
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика