Білімділер поралы

Жарық кванттары туралы Планк гипотезасы. Планк формуласы

Сабақтың тақырыбы: Жарық кванттары туралы Планк гипотезасы. Планк формуласы. (9 сынып)
Сабақтың мақсаты: Жарық кванттары туралы Планк гипотезасымен және Планк формуласыман таныстыру.
Сабақтың міндеттері:
1) Оқушыларға жарық кванты туралы Планк гипотезасын түсіндіру, жарықтың алатын орны туралы өзіндік ой қорыту, Планк формуласына есептер шығарту;
2) Оқушылардың өз бетімен, топпен жұмыс істеуін негізге ала отырып, әртүрлі тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, есеп шығару біліктіліктерін дамыту, іздену дағдысын қалыптастыру;
3) Оқушылардың алған білімдерін тиянақтай отырып, тапқырлыққа, ізденіп шешім қабылдауға, ауызбіршілікке, ойын жинақтай білуге, біріне - бірі көмектесуге баулу, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: жеке, топпен жұмыс
Оқыту әдісі: түсіндірмелі, сын тұрғысынан ойлау стратегиясы.
Пәнаралық байланыс: математика, геометрия, жаратылыстану
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, презентациялар, үлестірмелі материалдар, бағалау парақтары
Күтілетін нәтижелер: Жарық кванттары туралы Планк гипотезасымен және Планк формуласыман танысып, есепте шығаруды үйренеді.
Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: «Физика және астрономия»,
«Әдістемелік нұсқау», плакаттар, формулалар жиынтығы.
Сабақта қамтылатын модульдер: Сыни тұрғыдан ойлау
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқу мен оқытуда АКТ технологияларды пайдалану
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту.

Сабақтың барысы:
І. «Сәлем - сөздің анасы»( ұйымдастыру кезеңі).
ІІ.«Қайталау - оқу анасы»(үй тапсырмасын сұрау)
ІІІ. «Білгенге - маржан» (жаңа сабақ)
ІV. «Сен оқысаң, мен тоқығам» (жаңа сабақты бекіту)
V. Қорытындылау.
VІ. «Жақсы баға - оқу нәтижесі» (бағалау кезеңі)
VІІ. «Үйренгенді орындап жаттығайық» (үйге тапсырма)

Ұйымдастыру кезеңі
І. «Сәлем - сөздің анасы»( ұйымдастыру кезеңі).
а) сәлемдесу
ә) оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару.
В) топтастыру.

Үй тапсырмасын сұрау
ІІ.«Қайталау - оқу анасы» (үй тапсырмасын сұрау)
Физикалық диктант
1. Қызған денелердің сәуле шығарып, электромагниттік энергия таратуын жылулық сәулелену деп аталады.
2. Жылулық сәулелер электромагниттік толқындар қатарына жатады.
3. Өзіне түскен әртүрлі жиіліктегі сәулелердің энергиясын толық жұтып алатын денені абсолют қара дене деп атайды.
4. Жылулық сәулелену құбылысы тек қызған денелерде ғана емес, салқын денелер де орын алады.
5. Жылулық сәулелер тек жиіліктеріне немесе толқын ұзындықтарына қарай ажырайды.

Жаңа сабақ
ІІІ. «Білгенге маржан» (жаңа сабақ)
Макс Планк жылулық сәулелердің эксперименттік нәтижесін түсіндірудегі тығырықтан шығу жолын тапты.
Ол 1900 жылы « сәулелік энергия үздіксіз шығады» деген классикалық физика түсінігіне қайшы келетін батыл гипотеза ұсынды:
Абсолют қара дене жылулық сәулелерді үздіксіз шығара да, жұта да алмайды; олар тек үзікті үлес - квант түрінде ғана шығарады немесе жұтады. Сәуле арқылы тарайтын немесе жұтылатын бір үлес энергия квант деп аталады.
Квант латынша guantum –«мөлшер», яғни «үлес» деген сөздің мағынасын береді.
М. Планк дененің үзікті шығаратын немесе жұтатын бір үлес энергиясы үшін

Жарық кванттары туралы Планк гипотезасы. Планк формуласы. жүктеу
Жарық кванттары туралы Планк гипотезасы. Планк формуласы. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 108
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 108
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика