Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Қабылдауда алданба

Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы,
С. Сейфуллин атындағы орта мектебінің психологы
Шакенов Айбол Төлеубайұлы

Қарағанды қаласында өткен
«Дарынды балаларға - талантты ұстаз!»
атты облыстық жарыста V дәрежелі дипломмен марапатталдым.

Қабылдауда – алданба» тренингі
Тренингтің мақсаты: Оқушыларға қабылдаудың түрлерін түсіндіре отырып, қабылдауда алданбауға дағдыландыру.
Көрнекіліктер: Слайд, түрлі иллюзиялар көрсетілген слайдтар, «Батыр – баян» киносынан үзінді видеоролик, үш асық (қызыл, ақ, жасыл) қоржында, күн ойыншығы.
Тренинг барысы:
- Сәлеметсіздер ме!!
- Бүгінгі «Қабылдауда – алданба» - атты тренингімізге қош келдіңіздер.

Танысу жаттығуы:
Әр оқушы өз жүрегіне қолын қойып, менің атым Айбол – адамгершілмін немесе Мадина – мейірімдімін деп өз атын айтып өзінің бойындағы жақсы қасиетін айтуы керек.

Негізгі бөлім.
1. «Қабылдау туралы ілім» баяндама оқылады.
2. «Үш асық» ойыны.
1 - ші асық «жасыл асық»
Батыр Баян киносынан үзінді.
Интерактивті тақтада.
Көріп қабылдау. Талқылау.
- Көз - алдарыңызда қалай болды? Қалай қабылдадыңыздар?
- Бұл яғни көзді ашып, көру арқылы қабылдау.

2 - ші асық «ақ асық»
Ең даладағы тыныс – тіршілікті қабылдау.
Мен үшке дейін санаймын, көздеріңізді жұмып қабылдауға кірісіңіздер. Бір, екі, үш...
Қатарынан тізіле шөгіп, күйіс қайырып жатқан түйелер бусанып зорға дем алады. Тершіген денелерінен сыздықтап көгілдір бу шығады. Бұталардың арасында тұсаулы аттар әр шөптің басын бір шалып, қарғып аттап жүр. Батар күннің қызыл – арай сәулесіне де, ағаштардың жапырақтары да, ұшып – қонып жүрген қаздар, қоңыздар мен шыбын шіркейлер де, осылардың бәрі де, жалт - жұлт етіп, жүз құбылады.
Ыстық аптабы қайтып, мүлкіген табиғатта серги бастады. Мың - мыңдаған түрлі - түрлі шыбын шіркейлердің ызынынан ауа ығы - жығы болып, тал арасында сайраған шымшықтардың даусы естіледі.
Маңайдағы егінне қиқу салған қаз бен үйрек бытпылдаған бөдене дауысы шығады.
Ш. Уалиханов «Шығыс Түркістанға саяхат күнделігі» /Таңдамалы. Алматы/ «Жазушы» 1980 ж. 209 бет.
Көз - алдарыңызда қалай болды? Қалай қабылдадыңыздар?
- Бұл яғни көзді жұмып, есту, ішкі түсіну арқылы қабылдау.

3 - ші асық «қызыл асық»
Өлең оқу. С. Сейфуллиннің «Тау ішінде» өлеңі.
Мен келем тау ішінде түнделетіп,
Аймақты күңірентіп, өлеңдетіп
Астымда ақ боз атым сылаң қағып,
Жалтақтап құлақтарын елеңдетіп,
Ақ боз ат менің тұлпарым,
Шалқыған көңіл сұңқарым,
Көкірек керіп жұттым мен
Ауаның жазғы жұпарын!!!
Бұл өлең қалай қабылданды? Қалай қабылдадыңыз? – яғни бұл сөз арқылы, тыңдау арқылы. Оқу процесі кезіндегі вербальді қабылдау.

3. Ал енді «Иллюзиялар» - атты слайд көрсетіледі. Бұл слайдтарда өмірде кездесетін қабылдауда алданбау керектігі жайлы психологиялық мәліметтер беріледі.
Қаншалықты қабылдап, алданбайтындығымызды анықтайық. Ортаға үш оқушы шығуын сұраймын. Ол үш оқушы кезектесіп тақтада не бейнеленгенін кезектесіп дұрыстап қабылдап айтуы керек.
Талқылау жүргізіледі.

4. «Келесі кездескенше» жаттығуы ойнатылады.
Менің қолымда ғажайып күн. Ол бүгінгі күнге шуақ шашып, бізге жылылық, қуаныш, бақыт әкеледі. Нұрын төгеді. Сіздер осы күнді
бір - біріңізге беріп, бүгінгі тренингтен алған әсерлеріңізді бөлісіп, тілектеріңізді топ қатысушыларына арнайсыз. Біздің бүгінгі тренингіміз аяқталуға жақын, бірақ біздер келесі тренингте кездесеміз деген үмітпен қоштасамыз!!!
Келесі кездескенше күн жақсы!!!
Талдау. Бүгінгі тренинг сабақ сізге не берді?
Жаңа нені білдіңіз? Болашақта нені қолданар едіңіз?
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 65
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 65
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика