Білімділер поралы
загрузка...

Мен таңдаған өмір

Тақырыбы: Мен таңдаған өмір
Мақсаты: мектеп бітіруші түлектердің өмір туралы көзқарастарын қалыптастыру және өмірдегі қиындық неден шығатынын, еліктеушілік, иланушылық, қызығушылық туралы түсініктері мен білімдерін анықтау.
Өткізу формасы: тренинг
Сыныбы: 10 сынып
Көрнекілігі: интерактивті тақта, түрлі - түсті қиылған қағаздар.

Барысы:
1.«Мен және өмір» жаттығуы
Шарты: оқушылар шеңберге тұрып, мысалы «Мен, Айбол өмірде бақыттымын» дегендей өмірге байланысты сөз тіркестерін айтады.

2. «Қанағат қарын тойғызады»- дегендей. Ендеше, қанағат болған жерде, бақыт та болады. Бақыт - бір адамға ғана тән емес, ол өзгелерге ортақ болуы керек. Біздің бақытымыз өзгелерге де шуағын төге білсе, нағыз бақытқа айналады. Өмірдің қызығы да осында!
«Ойлануға арналған балықтар» жаттығуы
Бір – бірімізді жақын тану үшін әрбіреуіңе балық аулауды ұсынамын. Әр қатысушы балық аулайды, аяқталмаған сөйлемі бар үлестірмені алады да, өз сөздерімен аяқтайды.
Сәби бақыты, ол -…….. Ең үлкен қорқыныш - бұл
Дәрігер бақыты, ол - ……. Мен мынадай адамдарға сенбеймін….
Ата - ана бақыты, ол - …….. Мен ренжимін, егер…..
Ер - азамат бақыты, ол - ….. Егер мен сенімді болсам, онда……..
Ұлт бақыты, ол -…..
Ұстаз бақыты, ол - ….

3. «Өзіңді теңей біл» жаттығуы
Мақсаты: қатысушылардың көңіл - күйлерін көтеріп, өмірге көзқарасын кеңейту.
Сендер өздеріңді бір затқа немесе табиғат жаратылысына теңейсіңдер. Ол «мен» деп есептеңдер. Мысалы: мен өзімді ағып жатқан бұлаққа теңеймін. Өйткені – мен адамдарды, жануарларды қоректендіремін. Менің бұл өмірге пайдам көп, өйткені мен өмірге керекпін.

4. «Эксперимент» жаттығуы
Мақсаты: стресс жағдайында өзін ұстауға үйрету.
Оқушыларға бейтарап түрде жазылған әріптерден құралған мәтіні бар топтама таратылады. 30 сек ішінде оқу қажет.
МАРИЯМҮЙГЕБАРЫПГҮЛДЕРГЕСУҚҰЙЖӘНЕТАМАҚЖАСАЖАРАЙМА. АсЫқпАтүспеДІдепҚОлымАТЕзДамЛСЫзіздЕУІнеЕРІнбеСеҢкеРегіңӨМіріңДебоЛАдыКез.
ЗерТТЕУдеАРнаЙыБЕлгІРетінДЕҚазаҚертЕГІСінқОЛдаНдЫқҚаЗақЕрТегІЛерІарҚЫЛыБалаЛаРдЫҢжАсеРЕкшЕЛІкТЕріНЕқАРАйқИЯлДЫқШығАРмАШылдыҚкөРсетКІшІнАНықтАУкЕрЕК.

5. «Интуицияңды тексер» жаттығуы
Мақсаты: оқушылардың интуициясының қаншалықты дамығандығын диагностикалау.
Барысы: Экрандағы ұяшықтардың номерін көрсету арқылы ондағы жасырылған заттарды табу керек. Балалар өздері дұрыс деп ойлайтын ұяшықтың номерін көрсету арқылы интуициясының қаншалықты дамығандығын тапқан дұрыс жауаптарының көмегімен анықтаймыз.
Тапсырма:
1) Ақ аю қай ұяшықта жасырылған?
2) 1000 доллар
3) 5 - деген баға
4) Алтын сағат
5) Тесттен 125 балл жинады деген сертификат
5. «Досым, саған не тілейін» жаттығуы
Жайланып айнала отырып, менің қолымдағы ғажайып бауырсаққа қараймыз. Қазір ол көңілді түрде сіздердің қолдарыңа өтеді. Бауырсақты алған адам өз әсеріңізбен бөлісіп, қатысушыларға тілек арнайсың.
Талдау:
Бұл күн не әкелді?
Бүгінгі тренингтен алған әсеріңіз?

Қорытынды
Өмірдегі ең қалаулы нәрсесі не екенін кез - келген адамнан сұраңызшы, «Мен тек бақытты болғым келеді» дейді. Біз бәріміз де сол үшін өмірге келгенбіз.
- Адам жанына ең қажет - өмірінің мәнді болуы, мақсат та сол үшін қажет. Мақсат бақытымыздың іргетасын қалайды. Егер сен бір нәрсеге құлшынатын болсаң, уайым - қайғың өзінен - өзі тарап кетеді. Өмірде кездесетін қиындықтар өз мақсатыңа жетер жолдағы шағын кедергілерге айналады. Мақсатыңның нәтижесін анық білсең, қиын кедергіден қиналмай өтесің.
Адам өмірде бақытты бола алады, болуы да керек, тек оны сезіне және бағалай білсе болғаны.

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Ақсуат ауылы, №100 орта мектептің педагог - психологі
Жанабилова Айнұр

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 44
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 44
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика