Білімділер поралы
загрузка...

Мен және менің жасөспірім балам

Мен және менің жасөспірім балам
7 - 9 сынып және ата - аналары мен оқушылары / пікірлесу - тренинг/

Мақсаты: ата - аналарды жасөспірімдік кезеңнің ерекшеліктерімен таныстыру.
Ата - ана мен жасөспірімнің арасындағы қарым - қатынасын анықтау
Әдістері: арт - терапия, фото терапия

Кіріспе:
Әрбір ата - ана өз тәжірибесінен біледі: бала дамуындағы жасөспірімдік кезеңнің басталуы оның физиологиясының, психикалық реакциялары мен мінез - құлқының айтарлықтай өзгеруімен байланысты болады. Жасөспірімдік шақты дағдарыс жасы деп атауы кездейсоқтық емес. Жалпы жасөспірімдік кезең 5 – ші сыныптан бастау алады да, әр адамға әрқалай әсерін береді.
Көптеген жайттар жасөспірімнің оны қалай жеңуіне, ата - анасынан осындай қиын кезеңде қандай көмек алатындығына байланысты болады.
Біріншіден, дәл осы уақытта есейіп келе жатқан адамның ата - анасымен болашақ қарым - қатынасының сипаты – олар жақын бола ма, сенімге негізделген бола ма, сыйластыққа толы бола ма, осылар айқындалады. Немесе алшақтау болады, эмоционалдық салқындық, алыстау, тұйықтық пайда болады, олар өмір бойы сақталады, және отбасындағы атмосфераны бұзып, болашақта ұрыс - керіс пен жанжалдарға себепші болады.

Сұрақтар беру ата - анаға: Балаңыздың жасөспірімдік кезеңді басынан өткізгенін білесізбе, қандай өзгерістер байқайсыз? мінезінде, дене бітімінде
Оқушыларға сұрақ беру: жасөспірім кезеңді қалай түсінесің? өзіңнен өзгерістер байқайсың ба?

Бейне материал көрсету
Бұл тамаша бейнематериал сіздердің әрқайсыларыңызға ержетіп келе жатқан баланың мінез - құлқы қандай арынды эмоциялардан болатындығын түсінуге мүмкіндік берді деп ойлаймын. Және ең бастысы, бұл бейнероликтің сіздердің көңіл күйлеріңізді көтергендігіне, жағымды эмоциялар тудырғандығына сенімдімін. Міне, енді біз педагогикалық тұрғыда сауатты әрбір ата - ана өз баласымен қарым - қатынаста білуі, есте сақтауы және басшылыққа алуы тиіс ақпаратты меңгеруге, зерделеуге толық дайынбыз деп ойлаймын.
Осы себептерге байланысты бүгінгі тренинг ұйымдастырылып отыр.

«Ыммен түсінісейік»
Ата - аналарға:
1. Бала тәрбиесіне байланысты бағдарламаларды, ақпараттарды тыңдайсыз ба?
Иә - қол шапалақтайсыз
Жоқ - аяқ тарсылдатасыз
2. Балаңызбен ашық сөйлесесіз бе?
Иә - жымиыңыз
Жоқ - басыңызды ұстаңыз
3. Балаңызға өтпелі кезеңдегі өзгерістерді айтып көрдіңіз бе?
Иә - оң қолды көтересіз
Жоқ - сақал сипаймыз
«Қол шапалақтайық»
Ұйықтағанды жақсы көретіндер
Дәмді тамақтанғанды ұнататындар
Сабаққа кешігіп келетіндер
Жазғы демалысты жақсы көрмейтіндер
Мен ержеттім
Мен бойжеттім
Көңіл - күйі көтеріңкілер
Жалқаулар ғана
Мен әлі кішкентай бала сияқтымын
Сабақты жақсы оқитындар

Танысу «Қуыршақ терапиясы»
Мақсаты: Жиналған адамдар арасында жағымды қарым - қатынас орнату, бір - біріне жақындастыру.
- Құрметті ата - аналар! Бүгінгі тренингімізді «Танысу» жаттығуымен бастағымыз келіп отыр. Ата - аналармен танысуды
«Қуыршақ» терапиясы арқылы жүзеге асырамыз. Бұл қарапайым сулық, бірақ бұның сиқырлы қасиеті бар. Әрбір ата - ана осы фольгадан қуыршақтың бейнесін жасап, оған есімін беріп, өзін бізбен таныстырады.
* Қуыршақты өз қалауыңызша атауға болады.
*Ол сіздің есіміңізбен немесе сізге ұнайтын атпен аталуы мүмкін,
әлде сіздің бала кезіңіздегі өзіңізге ұнаған ат болуы да мүмкін немесе балаңыздың атауын беруге болады.
Ол өзіңіздің қалауыңыз бойынша.
Ал таныстыру кезінде әңгімеңізді «Бір кезде бір қуыршақ болыпты...»деп бастайсыз. Сіз өзіңіз туралы, қайда туып - өскеніңіз туралы, отбасыңыз және балаларыңыз туралы айтып, баяндайсыз.
Балалармен танысу
2 топқа бөлініп, әр топ өзінің мүшелерін бір бет қағазға жазады да, сол баланың қасиеттерін жанына жазады. Бірінші топ өз мүшелерінің қасиеттерін оқиды, ал қарсы топ сол баланы кім екенін тауып алу керек.

«Қарым - қатынас шеңбері» жаттығуы
Барлығы ортаға шақырылады. Ата - аналар сыртқы шеңберді, ал балалар ішкі шеңберді құрап тұрады. Ата - аналар естігенді орындайды.
Балаңызды мектепке қалай шығарып саласыз?
Балаңыздың шашын дұрыстаңыз.
Балаңыз алыстан келгенде, сағынышыңызды қалай білдіресіз?
Балаңыздың қуанышты хабарын қалай қабылдайсыз?
Балаңызды ұйқыдан қалай оятасыз?
Балалар ауысып тұрады
Фото терапия: Қалаған фотоларын таңдап, ішкі ойларымен бөлісу

Арт терапия “Шеңбер бойынша сурет”
Ата - аналар кезекпен баланың суретін салады
Балалар кезекпен қалаған суреттерін салады.

Фототерапия: Ата - анасымен фотоға түсу
Рефлексия: тренингтен алған әсерлерін бөлісу
Тренингіміздің мақсаты өтпелі кезеңдегі оқушы және ата - анаға қолдау көрсету, ата - ана мен баланың бірін - бірі түсінуі үлкен бақыт деп есептейміз сол бақытқа жол көрсеттік деп есептейміз.

Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы,
Харкин орта мектебі психологімі Сая Сатыбалдиева

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 54
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 54
Роботтар: 4
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика