Мемлекеттің тәуелсіздігі халқының бақыты

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
«Абай атындағы орта мектебі» ММ
Бейнелеу өнері пәні мұғалімі Карасаева Сулушаш

Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттің тәуелсіздігі халқының бақыты.
Сабақтың мақсаты: 16 желтоқсан мерекесін негізге ала отырып, бейнелеу өнерінің қыр - сырын жан - жақты үйрету. Жалпы өнерді құрмет тұту, өнерге деген сүйіспеншілігін арттыру, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Әдісі: Топтық сайыс, топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Ұран сөздер, слайд суреттер.
Құрал – жабдықтар: Қағаз, қарындаш, бояулар, интерактивті тақта

Сайыстың барысы: 1. Ұйымдастыру
А) амандасу
Б) топтарды ортаға шақыру

Мұғалім: Армысыздар, қадірлі қонақтар мен оқушылар! Бугінгі 4 - сыныптар арасында өтетін бейнелеу пәнінің «Жас суретшілер» сайысына қош келдіңіздер!
Сәлем бердік баршаңызға ізетпен,
Ерекше бір күштілікпен, құрметпен.
Құтты болсын тәуелсіздік мерекесі,
Ортаймасын бақыт, қуаныш берекесі!
Он алтыншы желтоқсан – Тәуелсіздік алған күн
Ерекше боп мәңгілік, ел жадында қалған кун!- демекші бейнероликтен үзінді көрейік.

Мұғалім: Сайысқа қатысушыларды ортаға шақырайық. Жүзден жүйрікті, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқасымен таныстырып өтейін.
Бес топ сайысқа түседі.
І топ. «Қарындаш»
ІІ топ. «Бояулар»
ІІІ топ. «Субояқтар»
ІV топ. «Қылқалам»
V топ «Палитра»
Өнер десе өртеніп жанып тұрар,
Сусындап сол өнерден қанып тұрар.
Сегіз қырлы, бір сырлы сайыскерлер
Кез келді өзін - өзі таныстырар, - дей келе, сайысқа түскелі отырған топпен танысайық.

1. Таныстыру (әр топ басшысы өз тобын таныстырады)
Мұғалім: Жарыста озып шығар жүйріктері,
Әрқайсысы бақтарынан көрер енді
Қанеки, өрендерім сайысқа шық,
Таң қалдыр біліміңмен көрерменді

2 - бөлім.«Оқу - білім қазығы, білім - өмір азығы,(бұл бөлімде 5 топ пән бойынша сұраққа жауап береді)
Мұғалім: Ән салып, би билеймін деп қысылма,
Сурет салып, өлең жазар өнер болса қолыңда,
Қандай өнер болса - дағы өнерлінің ырысы
Жарқырап жатар әрқашанда жолында.

3 - бөлім. «Көңілді бояулар» (Бұл бөлімде әр топтан бір оқушыдан шығып, табиғатқа байланысты сурет салады)
Мұғалім: Кім тапқыр балақан?
Ойлан, тез тек жылдам.
Бейнелеудің қай түрі
Тақтада бұл тұрған

4 - бөлім Кім тапқыр? (тақтаға бірнеше суреттер ілінген, бейнелеу өнерінің қай түрінен екенін айтып береді)
Мұғалім: Кім жылдам табады?
Заттардың бейнесін
Бір - бірімен суреттер,
Табу керек үйлесім
Быт - шыт болып шашылған,
Құрайды екен кім жылдам?

5 - бөлім. «Кім шапшаң, кім жылдам?» (қиылған суреттерді құрастырып, қандай бейне екенін табу)
Мұғалім: Ойлан тап балақан?
Түрлі - түрлі түстер көп,
Турлі - түсті сүйеміз,
Түрлендіріп жүреміз.

6 - бөлім. Ойлан, тап! (сөздерден түс аттарын шығару)
Мұғалім: Көгере бер, көркейе бер, өсе бер
Өмір жолы еңбекпенен шешілер,
Шыңға шығар шынар болып шынайы
Кездеспесін ешқашанда кесірлер,- деп, бүгінгі сайысқа қатысушылардың барлығына сәттілік тілей отырып, сөз әділқазылар алқасына беріледі.
Жеңген топты марапаттайды.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 175
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 174
Роботтар: 3
Дидар Шыныбай
Соңғы пікірлер
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Ана – өмірдің шуағы
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика